הרוכב שלומי חיימי סיים במקום ה-40 באליפות העולם באופני הרים

שבעה שבועות לפני המשחקים האולימפיים שלומי חיימי, סיים במקום ה-40 מתוך 104 רוכבים שזינקו אתמול לתחרות ורותם ישי סיים במקום ה-66
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

באליפות אופני הרים שהתקיימה בצ'כיה, סיים שלומי חיימי, הנציג שלנו למשחקים האולימפיים בריו במקום ה-40 מתוך 104 רוכבים שזינקו אתמול לתחרות. רותם ישי סיים במקום ה-66.

שלומי חיימי באליפות העולם 2016 צילום: איגוד האופניים

חיימי סיים במקום ה-40, שיפור ניכר מתוצאותיו בשנתיים האחרונות | צילום: איגוד האופניים

שבעה שבועות לפני תחרות אופני ההרים במשחקים האולימפיים בריו, קבע חיימי, הנציג הישראלי הראשון בענף, תוצאה איכותית המהווה שיפור לעומת תוצאותיו באליפויות העולם בשנתיים האחרונות. בשנה שעברה סיים חיימי במקום ה-62 באליפות העולם ובשנת 2014 סיים במקום ה-46.

האלוף האולימפי מלונדון 2012 ירוסלב קולהאבי לקח את ההובלה לעיני הקהל הביתי בצ'כיה בהקפה הראשונה מתוך שש. בהמשך התחרות הוא נתפס ולאחר מכן נעקף על ידי אלוף העולם היוצא ומדליסט הכסף מלונדון נינו שורטר השוויצרי. שורטר המשיך לבדו עד לקו הסיום אותו חצה בזמן של 1:28:20 שעות וזכה באליפות העולם בפעם החמישית. לקולהאבי נותר להיאבק על מדליית הכסף עם האלוף האולימפי מאתונה 2004 ובייגין 2008 ז'וליאן אבסלון הצרפתי. בסופו של מאבק הקדים קולהאבי את אבסלון. השלישייה צפויה להיאבק גם על שלוש המדליות האולימפיות בריו בעוד שבעה שבועות.

חיימי חצה את קו הסיום בזמן של 1:35:31 שעות, פיגור של 7:11 דקות משורטר. ב-15 ביולי ישתתף חיימי באליפות ישראל שתתקיים בבית היערן סמוך לעוספיה. לאחר מכן הוא צפוי לצאת למחנה אימונים מסכם בקנדה לקראת המשחקים האולימפיים. במסגרת המחנה ישתתף חיימי בתחרות גביע העולם בקוויבק ב-7 באוגוסט, שתהווה מבחן אחרון עבורו לפני הופעת הבכורה שלו במשחקים האולימפיים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג