באקו 2015 || ישראל עלתה דרג וזכתה במדליית הארד

יום עמוס ומוצלח בבאקו עבור נבחרת האתלטיקה של ישראל, לאחר שסיימה במקום השלישי, זכתה בארד ועלתה לליגה השנייה בדרג שלישי באליפות אירופה לאומות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אולגה לנסקי

במשחקים האירופיים בבאקו זכתה עד כה ישראל במדליה השביעית ואף חזרה לדרג השלישי באירופה אחרי הפסקה של שנתיים. יום התחרויות השני באתלטיקה הניב שלושה שיאים ישראלים חדשים. הראשונה לשפר את שיאה היתה האצנית אולגה לנסקי שהיתה גם היחידה שהעניקה לישראל ניצחון ביום השני, ובכך, למעשה, השלימה תחרות טובה עם שני ניצחונות בריצות הסולו ל-100 ול-200 מ' והובילה את השליחות הישראליות לשיא לאומי חדש. לנסקי קבעה 23.40 (0.5) שנ', שיפרה את שיאה ב-12 מאיות, התקרבה כדי 2 עשיריות לקריטריון האולימפי לריו, וקבעה למעשה את התוצאה הרביעית בטיבה שהשיגה אי פעם רצה ישראלית, כאשר את שלוש התוצאות הטובות יותר קבעה אמה, שהיא גם המאמנת שלה, אירינה. בגברים רשם אמרי פרסיאדו תוצאה של 21.30 (0.5-), נגד רוח פנים, המהווה שיפור של 3 מאיות לשיאו, ואשר הציבה אותו במקום השלישי.

יוטיוב | אולגה לנסקי קבעה קבעה 23.40 שנ'

אתלטית נוספת שמסיימת תחרות חלומית מבחינתה היא מאור טיורי שאחרי קביעת השיא האישי אתמול בריצת 3,000 מ', עשתה זאת היום גם בחצי המרחק. טיורי הפתיעה עם מקום שני בריצה בתוצאה 4:26.86 דק' המהווה שיפור של 4.29 שנ' לשיאה.

צפו בניצחונות של נבחרת האתלטיקה בבאקו 2015

רביעיית השליחים 4×400 מ' גברים (דונלד בלייר-סנפורד, מאור סגד, אביב דיין וחי כהן) סיימה שלישית בתוצאה 3:11.09 דק' המדרגת את הרביעייה במקום השמיני בכל הזמנים בישראל. נשות ישראל – אלכסנדרה לוקשין, דריה לוקשין, ריטה פוגורלוב ושני לנדן סיימו במקום החמישי בריצת השליחות המקבילה בתוצאה 3:45.40 דק' המהווה את התוצאה התשיעית בטיבה בכל הזמנים.

אנקדוטה נוספת לסיכום, בשנה הבאה לא תתקיים אליפות אירופה לאומות בגלל קיומה של אליפות אירופה בשנה האולימפית, ולכן, ב-2017 ישראל תתחרה בדרג השלישי נגד מדינות כגון קרואטיה, סלובניה, דנמרק ובולגריה.


עדיין לא חברים של שוונג בפייסבוק? הצטרפו עכשיו קבלו את כל התכנים הכי מעניינים

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את ריכוז הכתבות המובילות של השבוע



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג