אשת הברזל אנטונינה רזניקוב נפצעה קשה בידה

אתמול בבוקר, במהלך אימון שגרתי, נפצעה אנטונינה רזניקוב בידה ונאלצה לעבור ניתוח. תחרות איש הברזל בלנזרוטה אליה היתה אמורה לטוס נמצא כרגע בסימן שאלה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנטונינה רזניקוב מנצחת בישראמן 2018
אנטונינה רזניקוב מנצחת בישראמן 2018

אתמול (שלישי), בשעות הבוקר המוקדמות יצאה אנטונינה רזניקוב, אשת ברזל מקצוענית ומי שמככבת בשנים האחרונות במקומות הראשונים בתחרות ישראמן ואיש ברזל בארץ ובעולם, לאימון שגרתי עם מאמנה אבי חיים, רגע לפני תחרות איש ברזל בלנזרוטה, אליה אמורה היתה לטוס ביום ראשון. סמוך לחוות רודד, על כביש 12, עצרו חיים ורזניקוב לבדיקה אחרונה של הבלמים לפני הירידה חזרה לאילת, "התחלנו ברכיבה אטית, אני רכבתי ראשון ואנטונינה מאחוריי. בגלל הרכיבה האטית היא עברה למצב עמידה ורכב שעבר במהירות קרוב אליה לכיוון צפון, יצר הדף שגרם ליד של אנטונינה להחליק. היד החליקה ונכנסה בין הכידון והגלגל".

"היד החליקה ונכנסה בין הכידון והגלגל". רזניקוב מאושפזת | צילום: אבי חיים

חיים, שבאותו הרגע היה כמה מטרים לפניה לא הבין מדוע רזניקוב לא עוקפת אותו בירידה, הביט לאחור ולא הבחין בה. הוא מיד הבין כי משהו קרה, הסתובב ורכב חזרה במהירות כאשר הוא מגלה את רזניקוב על הקרקע כשגב כף ידה פתוח לגמרי. רזניקוב מספרת שממש ניתן היה לראות את הגידים לכן בעזרת שאריות העור הנותרות היא הצליחה לסגור מעט את הפצע שנפער. לאמבולנס לקח כמעט 20 דקות להגיע למקום ובינתיים, חיים, שהינו מציל בעברו הכין לה חוסם עורקים מאולתר מפנימית ונהג שראה את המקרה הביא להם תחבושת מתיק העזרה הראשונה שברכבו.  בבית החולים עברה רזניקוב ניתוח ובו סגרו לה את הפצע הפתוח. לשוונג נמסר כי לא נמצא נזק לגידים, עצבים ועצמות וכרגע ממתינים שהעור יתאושש והפצע ייסגר מאליו.

ביום ראשון אמורים היו השניים לטוס לתחרות איש הברזל בלנזרוטה, שם מתחרה רזניקוב בקטגוריה המקצוענית כשסיכוייה היו טובים מאוד להתברג בחוד החנית. חיים ורזניקוב מלאים אופטימיות ואמונה שהפצע יתחיל להתאושש והיא תוכל לטוס ללנזרוטה להתחרות. בעוד כחודש רשומה רזניקוב לתחרות איש ברזל בניס.

ידה של רזניקוב לאחר הניתוח | צילום: אבי חיים

"כל יום יהיה יותר טוב", אומרת לנו רזניקוב בשיחה שערכנו הבוקר ממיטת בית החולים, "אני רק מודאגת שאהיה מוכנה לתחרות. אני מרגישה מוכנה מבחינה פיזית ונפשית. אם לא אשתתף בלנזרוטה, עוד חודש יש לי תחרות נוספת בניס. יש לי ניסיון בפציעות ואימונים עם תפרים. אתמול כאב לי מאוד כי הכל היה פתוח וניקו עם אלכוהול, אבל אחרי שתפרו כבר פחות כואב לי. אני מזיזה את האצבעות הצלחתי לישון בלי כדורים נגד כאבים". רזניקוב מלאה באופטימיות ותחושת הבטן שלה אומרת לה שתצליח להתאושש במהירות ולהיות מוכנה להשתתף באיש ברזל בלנזרוטה.

"תמיד זלזלתי בכפפות", אומרת לנו רזניקוב, "אף פעם לא השתמשתי, אבל עכשיו אני יודעת שאם הייתי עם כפפות הידיים שלי לא היו מחליקות מהכידון". כחלק מאחוות אנשי ברזל, התקשרה לרזניקוב גם אלופת העולם בחצי איש ברזל וסגנית אלופת העולם באיש ברזל, לוסי צ'ארלס, שהתעניינה בשלומה כאשר נודע לה דבר הפציעה.

לביטוח ולבדיקת זכאותך – לחץ כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג