"אנחנו רוצים שיכירו יותר טוב את הרוכבות של נבחרת ישראל"

מאמן נבחרת אופני הכביש, ניב ליבנר, החליט לפתוח את אימון הנבחרת ביום שישי הקרוב לקהל הרוכבות שיכולות לעמוד באימון של 85 ק"מ. אלופת ישראל עומר שפירא: "אולי זה יגרום ליותר נשים לבוא ולרכוב"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
חברות נבחרת ישראל באופניים נשים
חברות נבחרת ישראל באופניים נשים

אחד הדברים היפים בספורט סבולת הוא ההזדמנות של ספורטאים חובבנים להשתתף ולהתחרות באותה זירה עם הספורטאים הטובים ביותר, בין אם זה במרתון, טריאתלון או אפילו בחלק ממרוצי האופניים. באיגוד האופניים החליטו לקחת את העניין הזה צעד אחד קדימה, ומאמן נבחרת הנשים, ניב ליבנר, מזמין ביום שישי הקרוב (1/12) את כל הרוכבות לקחת חלק באימון משותף של הנבחרת המונה 16 רוכבות. האימון הזה ייצא לדרך ב-8:00 בבוקר במלון נווה שלום, והוא מתאים לכל אחת שיכולה לרכב למרחק של 85 קילומטרים במהירות ממוצעת של כ-25 קמ"ש.

רוכבות נבחרת ישראל באופניים

מי באה להתאמן אתן? רוכבות נבחרת ישראל | צילום: איגוד האופניים

"זה משהו שאנחנו עושים בפעם הראשונה, והרעיון הוא להפגיש בין רוכבות הנבחרת לשאר הענף, ולאפשר לאורחות לרכוב אתן ולשאול אותן שאלות", אומר ליבנר, שמנסה לקדם את האימון המשותף הזה. עם או בלי קשר לאירוע הזה, המטרה של ליבנר ובכלל של אנשי איגוד האופניים היא למנף את ההצלחה שהביאה רוכבת ישראלית ראשונה אל המשחקים האולימפיים באוגוסט 2016, ולזכות ביותר חשיפה והכרה בקמפיין האולימפי הבא לקראת טוקיו 2020.

"מבחינתי זה מה שחשוב גם באירוע הזה, שיכירו יותר טוב את הרוכבות", אומר ליבנר ומוסיף: "יש כרגע 16 רוכבות בנבחרת ואין ספק שמאז ריו יותר מכירים אותנו. גופי הספורט תמכו בנו והאמינו בנו עוד לפני כן, ועכשיו אנחנו רוצים להמשיך ולנצל את הפוטנציאל. המטרות שלנו לשנה הקרובה הן אליפות העולם שתתקיים באינסבורק, והכרה עם התחרויות שבהן נצטרך להשיג את הניקוד לקריטריון האולימפי שנה לאחר מכן".

בין הרוכבות הבולטות בנבחרת ניתן למצוא את אלופת ישראל עומר שפירא, שרכבה בג'ירו האחרון לנשים במדי קבוצה איטלקית, וגם את רותם גפינוביץ' שרכבה בשנה החולפת בקבוצה הולנדית. שפירא תחזור בשבוע הבא לספרד ובשנה הקרובה היא תתחרה במדי קבוצה אמריקאית, אבל גם בכל מה שקשור לענף האופניים בארץ היא די אופטימית: "באמת עובדים פה קשה, הצוות המקצועי עם ניב שהוא המאמן, ירדן גזית וענבר רונן מאפשר לנו לעשות הרבה דברים. אנחנו עדיין לא ברמה העולמית ולא במקום האידאלי, אבל אנחנו בהחלט בכיוון הנכון". לקראת הרכיבה ביום שישי אמרה שפירא: "חשיפה זה תמיד טוב, וככל שיותר אנשים יידעו מה אנחנו עושים ויכירו אותנו, זה יגרום ליותר נשים לבוא ולרכוב. ברגע שזה יפתח להרבה נשים זה יגרום להרבה יותר מוטיבציה, ואנחנו רוצות שיגיעו כמה שיותר נשים כדי שהרמה תעלה".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג