לקראת סובב כנרת דור אלון: מהם המסלולים שמחכים לכם?

רוצים להכיר את הכנרת בצורה הכי טובה ולא דרך המים? ב-3 בנובמבר תוכלו להקיף את כולה או את חלקה באירוע אופניים מרהיב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

יש משהו קסום בכבישים המקיפים את הכנרת שגורם לכל חובבי הפעילות הגופנית לרצות לזוז. מי שהשתתף בצליחת זוגס בכנרת בספטמבר האחרון יודע שגם לפני ואחרי השחייה עצמה, לפחות חלק מהאנשים ראו את הרוכבים בכבישים או את הרצים בשבילים ליד המים וזה בהחלט עשה להם את זה.

IMG_2994

יש מקום לכולם. דור אלון סובב כנרת | צילום: צלמי שוונג

אז קצת אחרי שצלחתם את הכנרת הגיע הזמן להקיף אותה באופניים. וכיאה לאירוע ספורט עממי כמו שכתוב בספר, יש מקום לכל אחד בכל רמה. אפשר לבצע הקפה מלאה של הכנרת (65 ק"מ באופני כביש או הרים), אפשר לבצע הקפה חלקית (31 ק"מ) ואפשר גם ליהנות מהמסלול המשפחתי ל-12 ק"מ.

עוד כתבות בנושא 
כך נראתה צליחת הכנרת
צפו בקליפ סובב כנרת 2017
"בזכות דור אלון סובב כנרת, אשתתף בהרבה אירועי אופניים" 

למרות שביום המיוחד הזה הכבישים ייסגרו למכוניות ויפתחו רק לרוכבי האופניים, חשוב לציין שגם מי שמתנער מהכבישים מכל סיבה אחרת ימצא את מקומו בדור אלון סובב כנרת 2018. המסלול המשפחתי למשל הוא מעגלי ונוח, ובניגוד לשנים קודמות הוא יוצא מנקודת הכינוס בצמח וחוזר אליה. בעוד שבאירועי אופניים אחרים בתל אביב ובירושלים נהנים בעיקר מהנוף האורבני, בהקפת הכנרת נהנים בעיקר מהטבע ומבינים אולי יותר מתמיד למה האזור הזה כל כך יפה. דברים שרואים מכאן לא רואים משם, ודברים שרואים תוך כדי רכיבה או ריצה, לא רואים מהרכב – זו בדיוק הסיבה שאלפי אנשים נוהרים אל האירוע הזה, שמדי שנה מתקיים גם במזג אוויר אופטימלי בנוסף להכל.

המסלולים

מסלול ההקפה המלא ל-65 קילומטרים ייצא לדרך מצמח לכיוון טבריה הנמצאת צפונית-מערבית. מטבריה המסלול ימשיך דרך גשר אריק ובהמשך עין גב ומעגן לפני שיחזור לנקודת ההתחלה והסיום בבית בנדל. הזינוק למסלול הזה יהיה מדורג כדי לא ליצור עומס על הכבישים, כששעת היציאה תהיה בין 6:30 ל-7:30 והגיל המינימלי להשתתפות הוא 13.

המסלול החלקי ל-31 קילומטרים יחל בצומת אלמגור בקצה הצפוני של הכנרת ומשם ינוע עם כיוון השעון דרומה לנקודת הסיום בצמח. המשתתפים במקצה זה יוכלו לחזור מצמח לאלמגור בהסעה אחרי סיום האירוע, כאשר שעת היציאה שלהם תהיה בין 7:30 ל-8:30. המסלול המשפחתי ל-12 קילומטרים יתחיל בקיבוץ אשדות יעקב ויגיע עד לצמח דרך דרכים סלולות בשדות העמק ושעת היציאה למסלול הזה תהיה בין 8:30 ל-9:30. המסלול המשפחתי ל-12 קילומטרים יוצא ומסתיים בצמח וינוע באזור שדות העמק. שעת היציאה תהיה 7:30 עד 8:30.

להרשמה לסובב כנרת 2018



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג