איבריו של מוטי ברקוביץ' שמת במרוץ "הר לעמק" נתרמו לשני חולים

דום לב היא הסיבה שהביאה למותו של הרץ ביום שישי האחרון, איבריו הצילו את חייהם של שני גברים הסובלים מאי ספיקת כליות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ביום שישי האחרון נפטר כזכור מוטי ברקוביץ', שהשתתף במרוץ הר לעמק במסגרת קבוצה של גדוד הצנחנים בה שירת במילואים בדרגת רב סרן. את המקצה למרחק 11 ק"מ החל בשעה ארבע בבוקר וכשבעה קילומטרים לאחר מכן התמוטט. מכיוון שעדיין בשעה זו עדיין לא היה חם, האפשרות להתייבשות או מכת חום היתה פחות סבירה, כעת ניתן לומר שהיה מדובר בדום לב בו לקה ברקוביץ'.

לידיעה שפורסמה ביום שישי על מותו של מוטי ברקוביץ'
לכתבה המלאה על מותו של מוטי ברקוביץ' במרוץ "הר לעמק"

כעת מתברר שאיבריו של ברקוביץ' נתרמו על ידי משפחתו והצילו שני גברים אשר סבלו מאי ספיקת כליות בדרגה חמורה ונעזרו עד כה במכונת דיאליזה. המנותחים עברו את ההשתלה בהצלחה וכעת נמצאים במעקב ומתאוששים מהניתוח הסבוך שעברו.

ברקוביץ' הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים ובנו בן ה-17 אף ליווה אותו במרוץ ביום שישי והזניק אותו למקטע שלו, ואף קיבל את הידיעה על כך שאביו התמוטט. רצים שהיו בסביבתו ניסו לבצע בו החייאה באותה עת והזמינו אמבולנס שנתן לו טיפול במקום ופינה אותו לבית חולים רמב"ם בחיפה שם נקבע מותו.

לביטוח ולבדיקת זכאותך – לחץ כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג