״חלמתי על הרגע הזה מאז שהתחלתי לרכוב על אופניים בגיל שמונה"

הרוכב עומר גולדשטיין הוחתם על חוזה לשנתיים בסייקלינג אקדמי, לאחר שבעבר שוחרר מקבוצת העתודה משום שהתגלעו מחלוקות בינו ובין ראשי הקבוצה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עומר גולדשטיין

קבוצת האופניים המקצוענית הישראלית סייקלינג אקדמי החתימה את הרוכב הישראלי עומר גולדשטיין על חוזה לשנתיים ובכך השלימה את בניית הסגל שלה במטרה לנסות ולנצח שלבים בתחרויות גדולות בעולם. ״חלמתי על הרגע הזה מאז שהתחלתי לרכוב על אופניים בגיל שמונה״ אמר גולדשטיין בן ה-21 לשוונג, ״אבל עבורי החלום רק מתחיל. אני מקווה יום אחד לעמוד במדי סייקלינג אקדמי על פודיומים. זה ידרוש ממני עבודה קשה מאד ואולי לא מעט זמן אבל קיבלתי את ההזדמנות ועכשיו מוטל עלי להוכיח שאני ראוי לה״. גולדשטיין הוא הרוכב הישראלי החמישי של הקבוצה והרוכב הצעיר בסגל שלה.

"החלום רק מתחיל". עומר גולדשטיין | צילום: סייקלינג אקדמי

מטרת סייקלינג אקדמי לשנה הקרובה היא להשתתף באחד משלושת הטורים הגדולים בעולם על מנת ליטול חלק בג׳ירו האיטלקי ההיסטורי שיוזנק לראשונה בירושלים במאי הקרוב. תקציבה של הקבוצה שהתקדמה בשנה שעברה לדרג הפרו-קונטיננל השני בחשיבותו בעולם עומד על קרוב ל-5 מיליון אירו. בעונה שעברה זכו רוכביה בשמונה ניצחונות אבל אתגר הג׳ירו דרש השקעה מסיבית. בחודשים האחרונים הוחתמו בזה אחרי זה רוכבים בעלי שם עולמי כבן הרמנס הבלגי וראובן פלאזה הספרדי (שזכה בשלבים בטור דה פראנס ובוולטה ספרד). לקבוצה הצטרפו רוכבים מקולומביה, נורבגיה, איטליה ואוסטרליה, ואלוף עולם לשעבר. בעונה הבאה יתחרו בשורותיה ארבעה אלופים לאומיים, ובראשם אלוף טורקיה אמט אורקן שהצטרפותו לקבוצה הישראלית זכתה לאהדה ותמיכה רחבה בטורקיה למרות המתיחות ביחסים בין שתי המדינות.

כזכור גולדשטיין התרסק באליפות העולם בצורה קשה לתוך מכונית ליווי ועבר חודשים של שיקום לפני שחזר לרכוב. לאחר שהצטרף לקבוצת העתודה של סייקלינג  אקדמי התגלו בינו לבין ראשי הקבוצה מחלוקות סביב התנהלותו המקצועית שהביאה להחלטה על שחרורו. הנהלת הקבוצה החליטה להעניק לו הזדמנות נוספת וסייעה לו להתקבל לקבוצה הבאסקית AMPO (אמפו). גולדשטיין שמצטרף באקדמי לאחיו הבכור, אלוף ישראל רועי גולדשטיין, לא חושש מהאתגר החדש-ישן, "זה לא יקרה מהר. אני אלמד מהרוכבים הנהדרים סביבי, אעבוד קשה ואתן הכל לקבוצה עד שיגיע הזמן שלי״.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג