שני בלוך וגיא שגיב הם אלופי ישראל בנג"ש

אמנם היה חם אתמול מהרגיל, אבל היה גם חם בקרב טבלת באליפות ישראל בנגד השעון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בגברים זכה בתואר גיא שגיב, אלוף ישראל המכהן ברכיבת כביש, אשר זה לו תואר אליפות ראשון במרוץ הנג"ש. שגיב סיים את 28 הק"מ בזמן של 35:52 דק', מהירות ממוצעת של 46.8 קמ"ש. במקום השני סיים עומר גולדשטיין שסיים בזמן של 35:58, איטי ב-6 שניות בלבד מזמנו של שגיב. שלישי סיים אנטון מיכאלוב, אלוף ישראל לשעבר ברכיבת נג"ש, שסיים את המרחק בזמן של 36:30 דקות, פיגור של 38 שניות משגיב.

בנשים היתה זו הרוכבת האולימפית שני בלוך, רוכבת אופני הכביש הישראלית הראשונה שייצגה את ישראל במשחקים האולימפיים, זכתה היום באליפות ישראל ברכיבה נגד השעון. בלוך רכבה את 28 הק"מ לאורך כביש החוף ממחלף עתלית למחלף זכרון יעקב ובחזרה בזמן של 38:18 דק', במהירות ממוצעת של כ-43.5 קמ"ש. במקום השני סיימה רותם גפינוביץ בזמן של 38:49 שניות, פיגור של 31 שניות מבלוך. שלישית סיימה פז בש בזמן של 40:26 דק'.

תמונת עמוד הבית: שני בלוך מזנקת לאליפות ישראל נגד השעון | צילום: דני אסקרוב.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג