קינלה הפגיז באיירונמן פרנקפורט, תוצאה טובה לויטלי לייקין הישראלי ברוט

הגרמני שמר על התואר שלו באליפות אירופה וקבע את התוצאה הרביעית בטיבה בהיסטוריה למרחק איש ברזל. בצ'אלנג' רוט, ויטלי לייקין קבע את התוצאה הטובה ביותר של ישראלי בתחרות ראשונה לאיש ברזל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
סבסטיאן קינלה איש ברזל גרמני
סבסטיאן קינלה איש ברזל גרמני

קצת יותר מ-250 קילומטרים מפרידים בין הערים הגרמניות פרנקפורט ורוט, וזה לא מנע משתיהן לארח אתמול (ראשון) שתי תחרויות ענקיות למרחק איש ברזל. האחת היא איירונמן פרנקפורט שמוגדרת כאליפות אירופה על ידי "איירונמן", והשניה היא צ'אלנג' רוט שהיא התחרות הגדולה ביותר למרחק איש ברזל מבחינת כמות משתתפים.

שמר על התואר בפרנקפורט. סבסטיאן קינלה | צילום: Olaf Kosinsky

שתי התחרויות משכו אליהן שמות גדולים מהיבשת, וגם לא מעט ישראלים. 69 ישראלים התחרו בפרנקפורט ו-65 ברוט, שזה פחות משנה שעברה בעיקר בגלל שלפני חודש השתתפו 60 ישראלים בתחרות נוספת של סבב צ'אלנג' בונציה.

הכוכב הגדול של המשלחת הישראלית ברוט היה ויטלי לייקין, שהתחרה בפעם הראשונה בתחרות למרחק איש ברזל מלא, וסיים בתוצאה של 9:07:22 שעות. זו התוצאה הטובה ביותר של ישראלי בתחרות הראשונה שלו למרחק איש ברזל, ונראה שאם לייקין ימשיך להתחרות ולבחור מסלולים מהירים – הוא בהחלט יוכל לרדת מזמן של 9 שעות. ברוט הוא סיים במקום הרביעי בקטגוריית הגיל 25-29, כש-2:52 דקות הפרידו בינו לבין המקו השלישי. המנצח הכללי בתחרות היה בארט ארנאוטס הבלגי שסיים בזמן של 7:59:07 שעות כשאצל הנשים ניצחה אלופת העולם, דניאלה ריף השוויצרית, בזמן של 8:40:03 שעות.

יש עתיד. ויטלי לייקין | צילום: ניר עמוס

באליפות אירופה בפרנקפורט הזמנים היו יותר מהירים, אם כי לפי דיווחים שונים מסלול הרכיבה ל-180 קילומטרים היה קצר בשלושה קילומטרים. סבסטיאן קינלה הגרמני שמר על התואר שלו והתוצאה שקבע, 7:41:42 שעות, היא הרביעית בטיבה בהיסטוריה במרחק איש ברזל והשנייה בטיבה בתחרויות מסבב "איירונמן". את קטע הרכיבה סיים קינלה בזמן של 4:02 שעות ואת המרתון הוא רץ ב-2:45 שעות. הוא הקדים בקרוב לחמש דקות את בן ארצו אנדי בושרר כשבסך הכל 8 מתחרים ירדו מזמן של 8 שעות. המנצחת בין הנשים היתה האוסטרלית שרה קרואלי שקבעה 8:47:58 שעות.

מבין 69 הישראלים בפרנקפורט, 3 הצליחו לרדת מזמן של 10 שעות. המהיר ביותר היה אמיר בכר שגם סיים במקום ה-14 בקטגוריית הגיל 45-49 עם תוצאה של 9:41:34 שעות. אסף להב סיים ב-9:54:11 ואוהד סיני בזמן של 9:57:23 שעות.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג