צ'לנג' רות: פרומהולד ניצח, עמית פיין נחלש במרתון

אחת התחרויות היוקרתיות בעולם למרחק איש ברזל מתקיימת היום בגרמניה, וסגן האלוף מהשנה שעברה גבר על האלוף. פיין לא הצליח לרדת מ-10 שעות, אור שולמן המהיר בין הישראלים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עמית פיין לקראת איירונמן
עמית פיין לקראת איירונמן

 

הצ'לנג' רות, אחת התחרויות היוקרתיות בעולם למרחק איש ברזל, מתקיימת היום (ראשון) בגרמניה בהשתתפות כמה מהטריאתלטים הטובים בעולם למרחקים ארוכים ועוד 39 ישראלים.

נילס פרומהולד, שסיים במקום השני בשנה שעברה, ניצח הפעם אחרי שחצה את קו הסיום בזמן של 7:51:28 שעות. בן ארצו טימו ברכט, האלוף, הגיע קצת יותר מחמש דקות אחריו ואיבד את התואר. גם השלישי, דייויד בלוו האוסטרלי, הצליח לרדת מ-8 שעות וקבע 7:59:28 שעות.

עמית פיין

הצרות החלו אחרי 21 קילומטרים של ריצה. עמית פיין | צילום: צלמי שוונג

שלוש נשים הצליחו לרדת מ-9 שעות. המנצחת ההולנדית איבון ואן ולרקן קבעה 8:50:53 דקות והקדימה ביותר משתי דקות את קרי לסטר האוסטרלית. אניה ברנק הגרמניה סיימה שלישית בזמן של 8:55:19 שעות.

עוד כתבות בנושא

טובה קידר, סבתא ל-4, על ההכנות שלה לצ'לנג' רות 
ליאור זך מאור מסכם את איירונמן פרנקפורט 
רזניקוב השיגה סלוט להוואי, נינה פקרמן סיימה שישית בניס 

הישראלי המהיר ביותר והיחידי שירד מ-10 שעות היה אור שולמן שסיים במקום ה-168 בזמן של 9:51:59 שעות.
עמית פיין סיים במקום ה-219 הכללי בזמן של 10:03:12 שעות. זו היתה התחרות השניה של פיין למרחק איש ברזל אחרי שעשה את זה לראשונה בישראמן בתחילת השנה. כמו אז, גם הפעם הוא נחלש מאוד בחצי השני של המרתון, ובסופו של דבר היה רחוק מהקצב אליו כיוון לפי החצי הראשון של ריצת המרתון. הוא יצא מהמים עם הזמן ה-33 בטיבו בשחיה (52:19 דקות) ורכב 180 קילומטרים בזמן של 4:57 שעות אבל שלב הריצה היה ככל הנראה רחוק מהתכנון. ישראלים נוספים שירדו מ-11 שעות הם דימיטרי סידיאקין (10:44:25) ועוז דודאי, שסיים בזמן של 10:46:24 שעות.


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג