נחשפה חולצת מרתון סמסונג ת"א: לראשונה חולצות נפרדות למרתוניסטים

לראשונה תהיינה שתי חולצות רשמיות למרתון כאשר רצי המרחק המלא, יקבלו חולצה בצבע שונה משאר המקצים עם ציון מרחק הריצה. רוצים לראות את הצבעים? התמונות כאן בכתבה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

במסיבת העיתונאים השנתית לקראת מרתון תל אביב שיתקיים השנה ב-22 בפברואר, הציגה חברת נייקי את חולצות המרוץ. החידוש השנה יהיה שלראשונה תהיינה שתי חולצות רשמיות למרתון כאשר רצי המרחק המלא, יקבלו חולצה בצבע שחור, עם ציון מרחק הריצה, ויבודלו מהרצים במקצים השונים, אשר יקבלו חולצה בגוון ייחודי אפרסק. "תפקידנו כחברת הספורט הגדולה בעולם היא לעורר השראה בקרב אתלטים בכל הרמות. בידול רצי המרתון באמצעות חולצה מיוחדת, יעודד את שאר הרצים לשאוף ולחלום על ההישג הגדול הבא", אמר שחר הירש, מנכ"ל נייקי ישראל.

חולצת המרתוניסטים | קרדיט: סטודיו כפיים

"העיר תל-אביב-יפו כבר מזמן הפכה לעיר עולם", פתח רון חולדאי, ראש עיריית תל-אביב-יפו את האירוע, "הניצבת בשורה אחת עם הערים הגדולות והמובילות בעולם כדוגמת ניו-יורק, פריז ולונדון. אחת ההוכחות לכך היא מרתון תל־אביב-יפו, המתקיים ברציפות זו השנה ה-11 והפך עם השנים לאירוע בין-לאומי המהווה מוקד משיכה של ספורטאים מכל קצוות תבל, חובבים ומקצוענים כאחד שנה אחרי שנה כעיר היפה והאופטימלית לריצת מרתון ייחודית ואורבנית".

חולצת מרתון תל אביב לשאר המקצים | קרדיט: סטודיו כפיים

נותני החסות הראשית למרתון, חברת סמסונג, הודיעה כי השנה המרתון יוקדש השנה למטרת תרומת מזון למשפחות נזקקות. התרומה תתבצע באמצעות המרת הקלוריות שישרפו הרצים בזמן המרתון למוצרי מזון ועל כן ייקרא המרוץ "מרתון הקלוריות". מספר הקלוריות שישרוף כל משתתף יספרו ויקובצו, כאשר בסוף המרוץ יחושב סכום הקלוריות הכולל שנשרף על ידי כלל הרצים אותו תמיר סמסונג למוצרי מזון. כך למשל, אם יישרפו כ-500,000 קלוריות, אלו יומרו לאלפי מוצרי מזון אשר מכילים יחדיו 500,000 קלוריות. מוצרי המזון יארזו בקופסאות מיוחדות וייתרמו למשפחות נזקקות לקראת חג הפסח. המשמעות- יותר משתתפים=יותר קלוריות= יותר חבילות. התרומה תיעשה ב-LIVE, כך שהרצים לא יצטרכו להסתפק רק בידיעה שהם תורמים, אלא גם יראו את התרומה מתרחשת לנגד עיניהם כבר מרגע קבלת ערכת המרתון ועד לקו הסיום. "תרומה לקהילה הינה אחד מערכי הליבה המרכזיים של סמסונג, ולכן מזה 6 שנים, שאנו מוצאים את מרתון תל אביב, אירוע הספורט הגדול במדינה, כהזדמנות מצוינת לרתום עשרות אלפי אנשים למען מטרה נעלה. השנה החלטנו לנצל את המאורע כדי לדאוג שכמה שיותר משפחות יזכו לחגוג את חג הפסח בצורה מכובדת, לצד שולחן מלא בכל טוב", מסר רונן סלם, סמנכ"ל השיווק של סמסונג ישראל.

רון חולדאי מציג את חולצת המרתוניסטים | צילום: עמית שיסל

המרתון ממשיך גם השנה לחבק עשרות עמותות ולתמוך במעורבות חברתית ותרומה לקהילה, עם המסלול החברתי שיאפשר למשתתפי המרתון לנצל את השתתפותם במרוץ לצורך גיוס תרומות עבור עמותות שונות.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אופיר אילת הגיב:

    הכל טוב יפה אבל למה אף אחד לא ציין שביום מרתון ת"א רכבת ישראל לא עוצרת בתחנת ת"א אוניברסיטה בשעות המקבילות לחצי מרתון.

  • גלעד הגיב:

    מי בחר את צבע החולצה?

    1. דן הגיב:

      מזעזע

  • דורון הגיב:

    משהו נדפק שם למעלה , הצבע של כלל הרצים מחריד אבל ממש.
    לגבי עניין הקלוריות מזונות בסיסיים כומ שמן קמח אורז סולת מרגרינה ועוד עתירי קלוריות בצורה משמעותית ככה ש 500,000 קלוריות במזון זה ממש כלום, קילו קמח זה 3500 קלוריות בקבוק שמן כ 1000 קילו אורז כ3000 בטח לא תרומה משמעותית של ספונסר כמו סמסנוג .
    כל קלוריה שקל סבבה אבל

  • שי הגיב:

    החולצות של נייק מאכזבות. המידות קטנות מידי ולא מתאימות ובנייק לא מוכנים להחליף

  • tiv הגיב:

    זה לא הצבע של השנה שעברה ?

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג