מריו מולה ופלורה דאפי הם אלופי העולם בטריאתלון

הספרדי שמר על התואר שלו אחרי שסיים שלישי בתחרות הגמר של הסבב ברוטרדאם, כשוינסנט לואיס הצרפתי ניצח והדהים בריצה. דאפי שהיתה דומיננטית השנה ניצחה בהולנד וגם היא שמרה על התואר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אלופי העולם בטריאתלון לשנת 2017 נקבעו אתמול ברוטרדאם. מריו מולה הספרדי שמר על התואר שלו בגברים אחרי שסיים שלישי בגרנד פיינל שהתקיים במסגרת האליפות ברוטרדאם וראשון בסיכום הכללי. פלורה דאפי מברמודה שמרה גם היא על התואר שלה מהשנה שעברה וגם ניצחה במרוץ האחרון של הסבב העולמי.

דומיננטיות ספרדית. מריו מולה | צילום מסך

בזמן שהטריאתלון הישראלי חגג הישג היסטורי עם המקום הרביעי של שחר שגיב באליפות העולם עד גיל 23, הספרדים המשיכו להפגין דומיננטיות בסבב העולמי. אחרי שחאבייר גומז עשה את זה שלוש פעמים ברצף, מולה הפך אתמול בסך הכל לטריאתלט השני ששומר על תארו באליפות העולם, ובכך ספרד מחזיקה בתואר כבר חמש שנים ברצף. גומז עצמו סיים במקום הרביעי ברוטרדאם וזה הספיק לו כדי לסיים במקום השני הכללי, כשהטריאתלט המפתיע היה כריסטיאן בלומנפלט הנורבגי, שסיים שני – מה שהעלה אותו למקום השלישי הכללי.

ההופעה של האליפות ברוטרדאם היתה שייכת ללא ספק לוינסנט לואיס הצרפתי, עם סיומת מדהימה שכללה ריצת 10 קילומטרים בזמן של 29:59 דק'. לואיס חצה ראשון את קו הסיום ברוטרדאם בזמן של 1:51:26 שע' אבל חשוב להזכיר שאלופי העולם בטריאתלון נקבעים לפי הניקוד שלהם בסבב לאורך כל העונה ולא לפי התחרות האחרונה. בלומנפלט שהיה הרוכב המהיר סיים שני בהפרש של שתי שניות מלואיס ומולה סיים שלישי. הנציג הישראלי בתחרות הזאת, רועי זוארץ, סיים במקום ה-54 מבין 55 מסיימים בזמן של 2:01:08 שע'.

היתה גדולה על כולם השנה. פלורה דאפי | צילום: IQRemix

אצל הנשים בלטה בהיעדרה בסבב השנה גוון יורגנסן שהחליטה להפוך לאמא אחרי התואר האולימפי בריו. פלורה דאפי מברמודה, שזכתה באליפות העולם גם ב-2016, היתה הטריאתלטית הדומיננטית גם השנה וניצחה גם ברוטרדאם כדי להבטיח תואר שני ברציפות. דאפי היתה מהירה מכולם באופניים ובריצה והגיעה לקו הסיום ברוגע וללא אף אחת מאחוריה באופק כדי לסיים בזמן של 1:58:39 שע' ולחגוג את הניצחון. קייטי זאפרס האמריקאית סיימה שנייה ובכך הבטיחה לעצמה את מדליית הארד באליפות העולם ואילו אשלי ג'נטל האוסטרלית שסיימה שישית ברוטרדאם זכתה בסופו של דבר במדליית הכסף.

בתחרות לנשים עד גיל 23 סיימה ליאן ויתקין במקום ה-42 מבין 43 מסיימות בזמן של 2:20:54 שע'. במקצה הספרינט לנוער סיים איתמר אשד במקום ה-40 ויואב אביגדור במקום ה-62 מבין 69 מסיימים. אצל הנערות סיימה הגר כהן כליף במקום ה-23, גל רובננקו במקום ה-37 ורז פרדוסו במקום ה-44 מבין 63 מסיימות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • בלומנפלד הגיב:

    האמירה שכריסטיאן בלומנפלד הוא הטריאתלט "המפתיע ", אינה נכונה . הוא כבר תחרות שלישית ברצף בסבב ה WTS במקום השני . אז מדוע זה בדיוק מפתיע ? ובכלל בכל סבב התחרויות של השנה האיש לא יצא מה TOP 10 . בקיצור, ממש לא הטריאתלט המפתיע למי שעוקב ברצף ובתשומת לב

  • בלומנפלד הגיב:

    ובכלל, אם הוא מפתיע אז איך הוא הוא זוכה במקום שלישי בסבב ?

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג