מקום שני קבוצתי לישראל באליפות הבלקן במרוצי שדה

מקומות גבוהים של שלושת הישראלים הראשונים זיכו את הנבחרת במדליית כסף קבוצתית; בתחרות הנוער דורגה הנבחרת במקום הרביעי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

טורקיה אירחה אתמול (שבת) בצ'נאקאלה את אליפות מדינות הבלקן במרוצי שדה. שמונה ישראלים השתתפו בתחרות בקטגוריות הגילאים מתחת לגיל 23 ובנוער. ההישג הטוב ביותר הושג על ידי הנבחרת הישראלית מתחת לגילאי 23 אשר סיימה במקום השני הקבוצתי עם 19 נק' חובה, כאשר המארחים מטורקיה ניצחו עם 8 נק' חובה. הדירוג הקבוצתי נקבע על פי דירוג האתלטים בקטגוריה האישית, כאשר סופרים את המקום של כל רץ ומתחשבים רק בשלושה (מתוך ארבעה) הראשונים. הריצה של קטגוריית הגיל מתחת ל-23 היתה ל-8 ק"מ והסתיימה בניצחונו של בייראם טורגאי הטורקי ב-27:14 דק'. בוקיאו מלדה דורג ראשון בין הישראלים כשסיים במקום הרביעי הכללי עם 27:26 דק' והחמיץ מדליית ארד אישית רק ב-4 שניות. איילה גשאו ושמואל אבוהאיי דורגו במקומות 7 ו-8 בהתאמה, כשקבעו 27:57 דק' ו-28:00 ד'. סמי עבדול ג'אבר דורג עשירי עם 28:22 דק'.

הנבחרת בקטגוריית מתחת לגילאי 23

בתחרות הנוער שהמסלול בה היה ל-6 ק"מ, השיג אשטו וורקו את המיקום הגבוה ביותר כשדורג שמיני בתוצאה 20:40 דק'. זמנו מוצ'ה ויהונתן כרמין סיימו במקומות 13 ו-14 בהתאמה, בתוצאות 21:14 דק' ו-21:20 דק'. אדיס ביטאו דורג 19 בתוצאה 22:08 דק'. ישראל, כנבחרת, דורגה בתחרות הקבוצתית במקום הרביעי עם 35 נק' חובה. טורקיה, המארחת, הוכתרה כאלופה בקבוצתי, לפני רומניה וסרביה.

הנבחרת בקטגוריית גיל הנוער




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג