מעל אלף רוכבים ישתתפו בגולדן רינג

מסע האופניים הגדול ייערך במסגרת שבוע מרתון טבריה הבינ"ל. ראש עיריית טבריה, זוהר עובד: "לאור ההיענות הרבה, אני מאמין שבשנה הבאה יוכר הגולדן רינג על ידי ההתאחדות הבינלאומית, ובכך תהפוך טבריה ליעד השמיני של משתתפי הגולדן בייק בעולם"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


מסע האופניים הגדול ייערך במסגרת שבוע מרתון טבריה הבינ"ל. ראש עיריית טבריה, זוהר עובד: "לאור ההיענות הרבה, אני מאמין שבשנה הבאה יוכר הגולדן רינג על ידי ההתאחדות הבינלאומית, ובכך תהפוך טבריה ליעד השמיני של משתתפי הגולדן בייק בעולם"

מאת:מערכת שוונג


למעלה מאלף רוכבים כבר הבטיחו מקומם במסע האופניים הגולדן רינג שיתקיים בטבריה ב-8 בינואר, במסגרת שבוע מרתון טבריה הבינ"ל ה-33, שנערך בעיר. עיריית טבריה, בשיתוף איגוד האופניים, קק"ל, וחברות ההפקות "מעוזים" ו-"גלגליל" החליטו להפיק את המסע במתווה הבינלאומי של הגולדן בייק, מסע אופניים המתקיים בשבע ארצות שונות במהלך השנה ושנועד לקדם את תיירות האופניים.

מסע האופניים יסיים את שבוע המרתון שייערך זו הפעם ה-33 בעיר בשיתוף איגוד האתלטיקה, בו ייקחו חלק השנה למעלה מ-1400 משתתפים. זוהר עובד ראש עיריית טבריה מסר, "מרתון טבריה הבינלאומי מהווה מסורת ספורטיבית ותיירותית מפוארת, המרחיבה את שורותיה משנה לשנה. בשנתו ה-33 של מפעל המרתון אנו שמחים לשלב את הגולדן רינג, ובכך להרחיב את ההיצע הספורטיבי גם לענף האופניים. לאור ההיענות הרבה, אני מאמין שבשנה הבאה יוכר הגולדן רינג על ידי ההתאחדות הבינלאומית, ובכך תהפוך טבריה ליעד השמיני של משתתפי הגולדן בייק בעולם".

נציג של התאחדות האופניים הבינלאומית יגיע בשבוע הבא ארצה כדי לראות מקרוב את רמת ההפקה בגולדן רינג, כחלק ממבחן הקבלה של האירוע בישראל לסבב העולמי. הגולדן בייק נוסד ב-1999 והוא מתקיים בשבע מדינות – בלגיה, איטליה, ספרד, צרפת, שוויץ, דרום אפריקה וניו זילנד. אם טבריה תתקבל למועדון האקסקלוסיבי הזה בשנה הבאה צפויים להגיע לישראל מאות תיירים כדי להשתתף.

ובינתיים החליטו מארגני האירוע להגריל בין משתתפי הגולדן רינג כרטיס השתתפות כולל טיסה ואירוח במסע הגולדן בייק שיתקיים בחודש אפריל בבלגיה. ב-8 בינואר יזנקו מהעיר הצפונית אלפי הרוכבים לארבעה מסלולי רכיבת שטח וכביש מעגליים. מסלול כביש עממי סובב כינרת בן 60 ק"מ, מסלול כביש אתגרי בן 90 ק"מ – כולל טיפוס לגולן, מסלול שטח אתגרי בן 30 ק"מ ביער שוויץ ובשביל צופה כינרת ומסלול לכל המשפחה באורך 20 ק"מ.

מאות רוכבים מהעיר טבריה מתכוונים לייסד במסגרת המסע את מועדון רוכבי האופניים של טבריה ובמסלול הקצר יתקיים גם מרוץ שליחים בין תשע קבוצות של בני נוער מהעיר.
לאתר האירוע



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג