מאחרים את הרכבת: רכבת ישראל לא תפעיל רכבות במרתון סמסונג ת"א

מתכננים להגיע לזינוק של מרתון סמסונג ת"א עם הרכבת? יתכן ולא תוכלו לעשות זאת עקב עבודות תחזוקה של רכבת ישראל באותו יום
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מערכת שוונג תעקוב ותדווח על ההתקדמות במאמצים מול רכבת ישראל להפעיל רכבות ביום המרתון לתוך תל אביב. עזרו לנו להפיץ ולקדם את הנושא על מנת לשנות את ההחלטה.


אם אתם גרים בצפון הארץ או בדרום הארץ, סביר להניח שהפתרון המהיר והקל שלכם להגיע למרתון סמסונג תל אביב הוא באמצעות הרכבת. בלי פקקים ובמרחק דקות ספורות של הליכה מתחנת רכבת האוניברסיטה לאזור הזינוק בשדרות רוקח. על האפשרות הזו מתכננים אלפי רצים ורצות שביום שישי 23 בפברואר מזנקים לאירוע הריצה השנתי בתל אביב שכולל מרתון מלא, אך גם עוד חמישה מקצים ובהם חצי מרתון ומקצה ל-10 ק"מ. אך נכון להיום, מתברר כי רכבת ישראל תשבית את הרכבות מצפון הארץ לצורך עבודות תחזוקה על הקו של תל אביב ואי לכך תפגע ברצונם של אלפים להגיע בקלות לזינוק כאמור. ממטה הפקת המרתון מסרו לרצים בעמוד הפייסבוק של האירוע כך: "מטה הפקת המרתון לא קבע את השיפוצים בקו הרכבת אלא רכבת ישראל. אנחנו הראשונים שנשמח אם ההחלטה שלהם תשתנה".

האם מטה המרתון מנהל מול רכבת ישראל ניסיונות להפעיל ביום המרתון רכבות למרות ההשבתה הצפויה
תשובת חברת ההפקה: "הפקת מרתון סמסונג תל אביב פעלה בחודשים האחרונים בניסיונות חוזרים ונשנים לשנות את החלטת רכבת ישראל. בקווים מסוימים (הקווים מדרום) הרכבות תפעלנה כסדרן אל תחנת האוניברסיטה".

במידה ורכבת ישראל לא תשנה את עבודות התחזוקה המתוכננים, האם הפקת המרתון תפעיל במקום זאת הסעות מאזור הצפון?
"למגיעים מצפון, הרכבת תפעל עד תחנת בית יהושע ומשמה בשאטלים. אנו ממליצים בשלב זה לא להשתמש ברכבת למגיעים מצפון, מחשש לשיבושים בהגעה אל המרתון".

תגובת רכבת ישראל: "במהלך חודש פברואר אנו מתכננם מבצע תשתית במסגרת תנופת הפיתוח וההתקדמות לדור הבא, אולם טרם נסגרו כל הפרטים. המבצע מתוכנן בקפידה רבה, בהתחשב בלקחים של מבצעים קודמים, מתוך כוונה לבצעו ביעילות, באינטנסיביות ובמטרה להמעיט ככל שניתן בשינויי השגרה לנוסעים. מידע מדויק על מהות העבודה ומידע לנוסעים יפורסם עם השלמת התכנון המדויק, ובו גם החלופות התחבורתיות".

 

בעבודות תחזוקה דווקא ביום המרתון | צילום: אפי אליאן


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • תומר הגיב:

    מגיע לנו.
    בהתחלה לא הייתה תחבורה ציבורית בשבת.
    אח"כ פחדו לערוך תחרויות גדולות בשבת.
    עכשיו חוששים לבצע עבודות תשתית במהלך הסופ"ש.
    עם מה נשארנו – עם תחרויות בשישי, תחבורה ציבורית גרועה, ותשתיות גרועות שגם אותן לא ניתן לשפר במהלך הסופ"ש.
    נפלא.

  • דרור הגיב:

    זה פשוט שידור חוזר למה שהיה במרוץ הלילה של תל אביב. המועדים של המרוצים ידועים לפחות שנה מראש, ופשוט לא מובן מדוע אי אפשר לתאם עם הרכבת את המועדים האלה מספיק זמן מראש. קשה להניח שאם הרכבת היתה יודעת על המרוץ הזה שנה מראש – היא לא היתה יכולה להימנע מהעבודות בדיוק בתאריך הזה.

  • אבי הגיב:

    אין תאום בין הרכבת לבין המירוץ – אף אחד לא מעוניין בזה!!
    בשנה שעברה לקחתי כפרויקט לנסוע מראשון לציון למקצה חצי המרתון (במקום לנסוע ברכב הפרטי).
    לא היו בלוחות הזמנים שום לו"ז שיכול להביא אותי בזמן (לפחות שעה לפני ההזנקה לאתר הזינוק), גם שהתפשרתי על לוחות הזמנים (מזכיר שבשנה שעברה ההזנקה של מקצה חצי המרתון הייתה לקראת 6:30).
    מהנהלת המירוץ שלחו אותי להנהלת הרכבת וחוזר חלילה – אחרי מספר סבבים הבנתי שלאף אחד באמת לא איכפת ולא מעניין באמת את אף אחד (מלבד הרצים).
    אגב, כנ"ל לגבי אירועים רבי משתתפים בפארק הירקון (הופעות), באיצטדיון רמת גן (משחקים הופעות וכו') וכו'
    יכולים לספר לכם המון סיפורים ואפילו לרשום באתר של המירוץ או הרכבת שיש רכבות – המציאות תטפח על פניכם כל פעם מחדש!!
    פשוט תבררו את לו"ז הרכבות – אין כזה שמביא אותכם בזמן סביר חצי שעה עד אפילו שעתיים לפני ההזנקה.

    אני אשמח עם מישהו יוכיח לי אחרת – בעיקר בעתיד!

  • אייל הגיב:

    שנה שעברה הסידור עם הרכבת עבד יפה והיה מצויין
    חבל מאד שהשנה מסתמן שהרכבת לא תהיה זמינה

  • עמר הגיב:

    מעניין לראות את ההתגייסות של רכבת ישראל כשמת איזה רב גדול (הרב שטיינמן ז"ל, לדוגמא) והציבור שלו רוצה להגיע ללוויה, לעומת היחס שלה לאירוע אחר של ציבור לא חרדי….
    איזו דמוקרטיה לתפארת!

  • רז הגיב:

    ההפקה הייתה צריכה לשריין את התאריך מראש… שנה מראש!!!!! לא עשו זאת ועכשיו באים בטענות לרכבת. למה אף אחד לא מעלה את השאלה שיזיזו את תאריך המרוץ? הרכבת לא תבטל את העבודות כי יגרם לה נזק כספי עצום.

  • דרור פרידמן הגיב:

    יש כאלה עם דלקת כלום במוח! מה כל כך מסובך לתאם עם רכבת ישראל את המרתון? יודעים על המרתון איזה שנה מראש? יש תאריך? מסכמים עם הרכבת שלא יהיו בלתמי״ם, גם בשנה שעברה היתה אותה שטות, חוסר מקצוענות! ובספורט צריך מקצוענות

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג