לאחר מאבק משפטי גל נבו עבר להפועל עירוני הוד השרון

השחיין האולימפי יוצא לדרך חדשה וזאת לאחר מאבק ממושך בהפועל ירושלים, האגודה אותה עזב, לאחר שהודיעו לו על קיצוץ בשכרו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מספר חודשים לאחר שהוגשה לבית המשפט תובענה בעניינו של השחיין האולימפי גל נבו, לביטול הרישום שלו באגודת השחייה הפועל ירושלים על רקע הסכסוך המתמשך בין האגודה לבין השחיין, הגיעה הסגה לסופה. נבו עזב את הפועל ירושלים והצטרף להפועל עירוני הוד השרון. נבו, 30, שייצג את ישראל 3 פעמים במשחקים האולימפיים וגם זכה ב-9 מדליות באליפויות אירופה, סיפר שהוא לא מקבל שכר מהפועל ירושלים מחודש ספטמבר האחרון, אז הודיעו לו באגודה על כוונתם לקצץ את שכרו ב-50 אחוז, מהלך שהוא כמובן לא הסכים לו.

כזכור, כינס נבו, 30, בתחילת המאבק מסיבת עיתונאים במטרה לחשוף בפני הציבור את המחלוקות הכספיות שהיו לו עם הפועל ירושלים, מחלוקות שלטענתו פגעו בו כלכלית. בהמשך הגיש בקשת תובענה אשר הועברה למוסד לבוררות של איגוד השחייה, לידי עו"ד עדי דיסקין והוא התבקש למעשה לקבוע כי רישומו של גל נבו לשורות הפועל ירושלים התבצעה ללא הסכמת השחיין וכי היא תבוטל, מכיוון שנעשתה במקביל לסכסוך שהיה ברקע באותה תקופה.

לפני כחודש, בעקבות הליך גישור הגיעו הצדדים לפשרה ונבו ציין כי הוא שמח על כך שהוא משוחרר מההסכם והוסיף, "בסופו של דבר הגענו במגעים לתוצאה בה אני שבע רצון אליו היה ניתן להגיע גם לפני תשעה חודשים. כעת המטרה שלי היא למצוא אגודה בה אשחה ואני כמובן פתוח להצעות". כעת הודיע השחיין כי הוא הצטרף באופן רשמי להפועל עירוני הוד השרון ומתכוון לצאת לדרך חדשה.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג