כריס פרום נכשל בבדיקת חומרים אסורים והושעה מקבוצתו

הרוכב הטוב בעולם כיום נכשל בבדיקת חומרים אסורים שנעשתה לו בתחרות הוואלטה א'אספניה; טען: "היה לי התקף אסטמה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ה-UCI גילה היום (רביעי) כי כריס פרום, 32, נכשל בבדיקת חומרים אסורים שנעשו לו בקטע ה-18 בוואלטה א'אספניה ב-7 בספטמבר. כזכור, פרום ניצח בתחרות ונחשב היום לרוכב המוערך ביותר בעולם ולהגנתו אמר כי היה לו התקף אסטמה בזמן הוואלטה ולקח תרופות. שתי הדגימות שנלקחו מפרום העידו על הימצאות סלבוטמול (Salbutamol) בכמות כפולה מהמותר. קבוצתו "טים סקאי" מסרה כי אכן פרום נכשל בבדיקות בתום הקטע ה-18 והוא יושעה עד להודעה חדשה. עוד נמסר כי פרום יענה ויעזור בכל הקשור בהסברים על התרופות שלקח בזמן התחרות ובעקבות ההתקפה החזקה שהיתה לו כפי שנטען.

הודעת הטוויטר של פרום היום

"האסטמה שלי החמירה מאוד בזמן הוואלטה וקיבלתי הנחיות ברורות מרופא הקבוצה להגביר את המינון התרופתי שלי", הודיע פרום בהודעה מיוחדת, "כמו תמיד, דאגתי מאוד על מנת להיות בטוח שלא יהיה שימוש חורג בתרופה". יחד עם זאת, במצב הדברים כפי שהם נראים כיום, פרום כנראה לא יוכל להתחרות בטור דה-פראנס 2018 והכתם על ענף האופניים אשר סבל משנים רבות של חוסר אמינות בעקבות הפרשה ארוכת השנים של לאנס ארמסטרונג ימשיך להתנוסס. יחד עם זאת, במידה ופרום לא יצליח להוכיח את טענתו, יהיה מחויב ה-UCI לפסול לו את התואר בו זכה בוואלטה א'אספניה לפני כשלושה חודשים בלבד.

כריס פרום מקבל את החולצה האדומה בוואלטה אספנייה 2017

כריס פרום מקבל את החולצה האדומה בוואלטה אספנייה 2017

פרום סיים בעבר 3 פעמים במקום השני בוואלטה, ובתחרות האחרונה הוא הוביל בבטחה את המרוץ מקטע מספר 3 ועד הסוף. הוא הבריטי הראשון אי פעם שמנצח את הטור הספרדי וזהו גם ניצחונו החמישי בגראנד טור בחמש שנים.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג