יום האהבה || 10 המזונות שעוזרים לספורטאים לשמור על חיי הסקס

לתזונה שלכם יש השפעות ישירות על הבריאות, על זה כולם מסכימים, אבל האם ידעתם שלתזונה השפעות גם על חיי המין שלכם ושלכן?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

כולם אוהבים סקס, אבל איך תדאגו לשמור על כושר ספורטיבי יחד עם כושר מיני? פשוט תדאגו לצרוך את המזונות הנכונים שישמרו עליכם בכושר מכל הבחינות. אספנו לכם את עשרת המזונות שתוכלו למצוא בקלות (תלוי בעונה כמובן) בכל מקום או נכון יותר לקרוא להם ה"סופר-סקס" שיעזרו לכם לשפר לא רק את הביצועים הספורטיביים, אלא גם את הביצועים בחדר המיטות.

1. רימונים

מיץ רימונים עשיר בחומרים נוגדי חמצון המסייעים בזרימת הדם  | צילום: pixabay

כתבות נוספות בנושא
כמה קלוריות אתם שורפים בסקס לעומת ריצה?
האם אתם עושים סקס לפני תחרות או מרוץ חשוב?
האם אימונים קשים פוגעים בליבידו של חיי המין אצל גברים?

כבר מתקופת הרמב"ם אנו יודעים כי לרימונים סגולות רפואיות רבות אך מחקר שפורסם לאחרונה במגזין הבינלאומי לחקר אימפוטנציה, גילה כי מיץ רימונים עשיר בחומרים נוגדי חמצון המסייעים בזרימת הדם ויכול לסייע בשיפור האון הגברי.

2. פלפל צ'ילי

פלפל חריף

צ'ילי מסייע בהמרצת זרם הדם |  צילום: pixabay

הפלפל האדום והחריף שאנחנו מכירים, יכול להיות עוד משהו שיעזור לכם לתבל את חיי המין שלכם. צ'ילי יכול לסייע להגברת זרימת הדם ותופעות הלוואי שלו די דומות לאלו הקשורות בסקס כמו הזעה, קצב לב מוגבר וכדומה. פלפל חריף מכיל קפסאיצין, מולקולה שנותנת לפלפלים את החריפות המוכרת שלהם. היא עוזרת לגוף לשחרר אנדרופינים וגורמת להרגשת הנמרצות.

3. תפוחים

תפוחים ישמרו על כושר הסבולת שלכם במהלך סקס |  צילום: Abhijit Tembhekar

תפוחים הם לא רק טעימים, הם גם עוזרים לשמור על בריאות טובה ולעזור לכם לשמור על הכושר המיני שלכם והכל הודות לרמות הגבוהות של קוורציטין ונוגדי חמצון שעוזרים לגוף לשפר את יכולת הסבולת שלו. ממש כמו כושר הסבולת שלכם במהלך ריצה או רכיבה, גם במהלך סקס הגוף עובר תהליכים דומים ובהם קצב לב מוגבר, הגברת המטבוליזם, שרפת קלוריות והתכווצויות השרירים. הקוורצטין יכול לסייע ביצירת מיטוכונדריות נוספות בתאי הגוף ובכך לסייע בהגברת חמצון הגוף. הקוורצטין יכול לעקב שחרור קורטיזון שעלול לגרום לעייפות שרירים.

4. ג'ינג'ר

ג'ינגר

ג'ינג' שומר על מערכת חיסון חזקה | צילום: thinkstock

הג'ינג'ר הוא שורש בעל טעם ארומטי חריף ומתקתק גם יחד והוא עוד אחד מהמזונות שיכולים לסייע לשיפור חיי המין בעזרת הגברת זרימת הדם. הג'ינג'ר מסייע לשמירה על מערכת החיסון ותפקודי לב תקינים.

5. דג סלמון

דג סלמון מכיל אומגה 3 ומסייע באין אונות | צילום: pixabuy

דג הסלמון מכיל כמות גבוהה של אומגה 3 המסייעת בשמירה על הלב וגם על אונות. מחקרים הראו כי תזונה ים תיכונית שעשירה בדגים ושמנים בריאים ועשירים באומגה 3 יכולה לשפר את החשק המיני אצל גברים.

6. שיבולת שועל

שיבולת שועל

שיבולת שועל עשירה בחומצה אמינית ל-ארגנין המסייעת לטיפול באין אונות

שיבלת השועל עשירה בחומצת אמינו ל-ארגנין המסייעת לטיפול באין אונות. כמו כן, שיבולת שועל ודגנים מלאים בעלי סיבים בלתי מסיסים, מסייעים להורדת רמות הכולסטרול, כולסטרול גבוה עלול להוביל להצרות העורקים ופגיעה בזרמת הדם, דבר זה יכול להוביל לבעיות לב וגם לפגיעה בתפקוד המיני.

7. פירות עשירים בויטמין C

תאכלו יותר תפוזים, אשכוליות וקיווי שעשירים בויטמין C

תאכלו יותר תפוזים, אשכוליות וקיווי שעשירים בוויטמין C. לפי מחקר שנערך באוניברסיטה בטקסס, חולקו 75 גברים (כולם מעשנים כבדים עם איכות זרע ירודה) בגילאי 20-35, לשלוש קבוצות. בקבוצה הראשונה קיבלו הגברים 200 מ"ג ויטמין C, בקבוצה השנייה קיבלו 1000 מ"ג ויטמין C והקבוצה השלישית קיבלה כדורי פלצבו (אין בו כלום). הקבוצה שצרכה 1000 מ"ג ויטמין C ביום הראתה את העלייה הגדולה ביותר בספירת זרע מבין כולם. לכן, העדיפו לצרוך יותר פירות שעשירים בוויטמין C.

8. שום

המצרים הקדמונים צרכו שום כדי לשמור על כושר גופני | צילום: pixabay

ההיסטוריונים מספרים שהמצרים הקדמונים צרכו שום כדי לשמור על כושר גופני וחוקרים מאשר שצריכה של שום מסייעת במניעת הווצרות פלאק בעורקים וזה כולל גם את אברי המין. שמירה על תפקוד לב תקין, תשמור גם על חיי מין תקינים ובריאים ולכן שום הוא תבלין נפלא ששומר על בריאות הלב והעורקים והוא תוספת נפלאה לכל תבשיל.

9. קינואה

קינואה

היא עשירה בחלבון מהצומח ובסיבים תזונתיים | צילום: thinkstock

סקס זה כמו ריצה, האם אתם ספרינטרים או רצי אולטרה מרתון למרחקים ארוכים? אם אתם כאלו, אז קינואה יכולה להיות מצוינת עבורכם. היא עשירה בחלבון מהצומח ובסיבים תזונתיים ומתפרקת לאט במערכת העיכול ולכן תיתן לכם אנרגיה לאורך זמן ממושך יותר.

10. אבטיח

אבטיח פרוס

אבטיח מסייע בשיפור כושר מיני ואין אונות | צילום: pixabay

הוא מתוק, אדום, מלא מיץ והוא המאכל הלאומי של הקיץ הישראלי, אבל האם ידעתם שבאבטיחים נמצאים פיטונוטריאנטים הכוללים ליקופן, בטא קרוטן וציטרולין. מעבר לעבודה שאלו רכיבים חשובים לספורטאים, הם גם יכולים לסייע בשיפור הכושר המיני ושיפור במקרים של אין אונות. הליקופן מעבר להיותו נוגד חמצון חזק הוא גם מסייע בשמירה על הערמונית. בגיליון אוקטובר של journal of Sexual medicine מדווח כי תוסף ציטרולין משפר את תפקוד הזקפה אצל גברים, מרגיע כלי דם אך אינו פועל כמו תרופות המרשם שעובדות ספציפית על איבר מסוים. עדיין חסרים מחקרים בנושא.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • דרור הגיב:

    ואיך את ממליצה לספורטאיות לשמור על חיי המין? למצוא ספורטאי?…

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג