המשחקים האולימפיים לנוער: ארד לדניס לוקטב

השחיין הישראלי סיים במקום השלישי במשחה ה-200 חופשי בבואנוס איירס, גורבנקו שכבר זכתה בזהב עלתה לגמר 100 חופשי. מקום 15 לטריאתלט איתמר לבנון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דניס לוקטב שחיין ישראלי
דניס לוקטב שחיין ישראלי

משלחת השחיינים הישראלים למשחקים האולימפיים לנוער בבואנוס איירס ממשיכה לספק מדליות, לפנות בוקר הגיע תורו של דניס לוקטב, שזכה במדליית הארד במשחה ה-200 חופשי.

עוד הישג לרזומה המרשים. דניס לוקטב | צילום: גיא יחיאלי, איגוד השחייה

לוקטב, שביולי האחרון זכה במדליית הכסף באליפות אירופה לנוער במשחה הזה, סיים הפעם במקום השלישי בזמן של 1:48.53 דק' שהיה איטי משיאו האישי שנקבע באותה אליפות אירופה. מי שניצח היה ההונגרי כריסטוף מילק שהשלים דאבל אחרי שניצח גם במרחק הכפול והפעם הוא נגע בקיר אחרי 1:47.73 דק'. רובין הנסון השבדי סיים שני בזמן של 1:48.13 דק'.

אנסטסיה גורבנקו בת ה-15, שביום התחרויות הראשון זכתה במדליית הזהב במשחה 200 מעורב אישי, עלתה לגמר ה-100 חופשי מהמקום השמיני אחרי שבחצי הגמר סיימה שלישית במקצה שלה בזמן של 56.21 שנ'. זה היה שיפור של 12 מאיות לזמן שקבעה במוקדמות בבוקר. ביום הזה גורבנקו קיצצה בסך הכל 30 מאיות משיא הנוער שלה (עד גיל 18) במשחה הזה.

גל כהן גרומי היה במרחק נגיעה מהפודיום, אבל סיים בסופו של דבר במקום הרביעי בגמר משחה ה-200 מעורב אישי לבנים. הוא סיים בזמן של 2:02.41 דק' וקיצץ 72 מאיות משיאו האישי שנקבע באליפות אירופה לנוער בהלסינקי. כעת גרומי הוא לא רק שיאן ישראל לגילאי 16 במשחה זה, הוא גם שבר את שיא גילאי 18 של תום קרמר שנקבע ב-2011.

אתמול (שני) נפתחו גם תחרויות הטריאתלון בבואנוס איירס עם תחרות הספרינט לבנים שבה השתתף איתמר לבנון. הוא סיים במקום ה-15 מבין 31 טריאתלטים שהגיעו לקו הסיום, בזמן של 56:52 דק'.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג