הטריאתלט רן שגיב סיים שביעי בגביע העולם בסראסוטה

אחרי שאחיו הבכור שחר פרש בגלל שלפוחיות ברגליים, האח הצעיר רן הפגין כישורים מרשימים בתחרות מסבב גביע העולם שהפכה לדואתלון למרחק קצר בגלל התנאים. גונזאלס המקסיקני ניצח
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אחרי ההישג המעולה שלו באליפות העולם עד גיל 23, שחר שגיב חזר לארץ כדי לנוח קצת לקראת התחרות הבאה במסגרת הסבב העולמי בסראסוטה שבפלורידה. את הדרך הארוכה לשם הוא עשה יחד עם אחיו הצעיר רן, ועם נועם רונן. בסופו של דבר, שגיב הבכור נאלץ לפרוש במהלך התחרות הזאת בגלל שלפוחיות ברגל. למרות זאת, משפחת שגיב חגגה גם בתחרות הזאת אחרי שהאח הצעיר רן סיים במקום השביעי.

עוד כתבות בנושא
לשחר שגיב נפתח התיאבון והוא בונה אפילו על מדליה אולימפית 
שחר שגיב סיים רביעי באליפות העולם עד גיל 23 
הסופרליג באי ג'רסי הסתיים עם הרבה הפתעות 

במקור, התחרות הזאת שהתקיימה לראשונה בארצות הברית היתה אמורה להיות למרחק אולימפי, אבל טמפרטורות גבוהות שינו את התכניות והמארגנים החליטו על מרחק ספרינט. שינוי נוסף בעקבות מצב הים גרם לביטול השחייה והפך את התחרות לדואתלון שכלל 2.5 ק"מ ריצה, 20 ק"מ רכיבה ו-5 ק"מ ריצה. בקטע הריצה הראשון שחר שגיב היה בדבוקה הראשונה לא רחוק מהמוביל המקסיקני כריסטנו גרחלס, אבל בהמשך כאמור נאלץ לפרוש. בקטע הריצה השני נראה כבר רן שגיב במקום טוב בדבוקה שרדפה אחרי המוביל, שהפך להיות המקסיקני הבכיר יותר, רודריגו גונזאלס.

הטמפרטורות הגבוהות לא הכניעו את גונזאלס שניצח בזמן של 49:36 דק' והקדים ב-7 שניות את מרטן ואן ריל הבלגי וב-8 שניות את קווין מקדוואל האמריקאי. רן שגיב סיים שביעי בזמן של 49:59 דק' והקדים בין השאר גם את גרחלס שהוביל בהתחלה וגם את מדליסט הארד האולימפי מדרום אפריקה, הנרי סקומן, שסיים במקום ה-20. נועם רונן סיים במקום ה-40 מבין 42 מסיימים בזמן של 58:06 דק'.

הנציגה הישראלית בתחרות לנשים היתה ליאן ויתקין שלא הצליחה לסיים. ג'ורי אידה היפנית ניצחה בנשים (בדואתלון למרחק ארוך יותר) בזמן של 2:04:21 שע' והקדימה את צ'לסי סודרו האמריקאית (2:05:18) ואת יוליה האוזר האוסטרית (2:05:31).




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • רותם הגיב:

    למה מארי אליאס לא השתתפה???
    היא מנצחת את ליאן ויתקין בכל אירוע בו הן משתתפות…
    חבל!

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג