האם "ישראל סייקלינג אקדמי" תקנה את קבוצת "סקיי"?

באתר חדשות האופניים VELONEWS נכתב כי הבעלים של הקבוצה הישראלית, סילבן אדאמס, בדק אפשרות להתמזג עם הקבוצה הטובה בעולם שהספונסר שלה עוזב אותה בסוף העונה. אדאמס לא הכחיש
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
סילבן אדמס, גיא שגיב, רן מרגליות ורוני בר און מישראל סייקלינג אקדמי
סילבן אדמס, גיא שגיב, רן מרגליות ורוני בר און מישראל סייקלינג אקדמי

המטרה הגדולה ביותר של קבוצת האופניים "ישראל סייקלינג אקדמי" נכון להיום היא להשתתף בטור דה פראנס ב-2020. מצד שני, יהיה לה מאוד קשה להגיע לשם כקבוצת "פרו קונטיננטל", כלומר אחת הקבוצות מהדרג השני בחשיבותו בעולם האופניים.

אולי בעתיד תהיה להם אותה חולצה? רוכב סקיי (מימין) ורוכב ישראל סייקלינג אקדמי (משמאל) | צילום: באדיבות ישראל סייקלינג אקדמי

עוד כתבות בנושא 
ישראל סייקלינג אקדמי פותחת את העונה 
איך נראה ההרכב של סייקלינג אקדמי לעונת 2019? 
האם ישראל סייקלינג אקדמי בדרך לטור דה פראנס? 

הדרך של "ישראל סייקלינג אקדמי" להפוך לאחת מ-18 קבוצות הפרו טור הבכירות בעולם עוד ארוכה, אבל לפי אתר חדשות האופניים VELONEWS, יתכן שהבעלים של הקבוצה סילבן אדאמס ירצה לזרז תהליכים. בידיעה שפורסמה אתמול (רביעי) נכתב כי בקבוצה הישראלית לא הכחישו את האפשרות לקנות את "סקיי" הקבוצה הטובה והיקרה בעולם, שהספונסר הראשי שלה (רשת התקשורת סקיי) יעזוב אותה בסוף עונת 2019.

עוד נכתב בידיעה של"ישראל סייקלינג אקדמי" יש שלוש אפשרויות להגיע לטור דה פראנס ב-2019. הראשונה היא להיות אחת משתי קבוצות הפרו טור הטובות ביותר ב-2019 ולקבל ווילד קארד לשלושת הגרנד טורים של 2020. השנייה היא להחתים שם גדול מאוד מעולם הרכיבה ולקוות שזה יראה מספיק אטרקטיבי למארגנים כדי שיזמינו את הקבוצה. והשלישית היא התמזגות עם קבוצה אחרת שהספונסר העיקרי שלה עוזב אותה.

סילבן אדאמס לא הכחיש כאמור את הדברים ל-VELONEWS ואמר בתגובה: "נכון להיום יש לנו מגעים עם יותר מקבוצת פרו טור אחת. אני לא יכול לחשוף יותר מזה, וגם אין כרגע משהו ספציפי לגבי קבוצה מסוימת, אבל הרעיון הזה קיים. בוא נגיד שאנחנו מודעים למה שקורה בשוק, המטרה שלנו היא להתחרות בגרנד טורים ב-2020 ולכן האפשרות של מיזוג עם קבוצה אחרת קיימת. אנחנו פוקחים עיניים, הקבוצה אמנם גודלת בצורה אורגנית, אבל אם תהיה הזדמנות בהחלט נשקול אותה".

"אם תהיה הזדמנות, בהחלט נשקול אותה". סילבן אדאמס | צילום: דגנית מקא קראוז

לאחרונה, קבוצת התקשורת "סקיי" הודיעה כי בסיום עונת 2019 היא תסיים את דרכה המשותפת עם קבוצת האופניים, שנושאת את שמה עוד מ-2010. מדובר באחד משיתופי הפעולה המוצלחים של ספונסר וקבוצת אופניים, שיתוף פעולה שממנו צמחו ההישגים הגדולים של כריס פרום, בראדלי וויגינס וגראיינט תומאס בטור דה פראנס האחרון. מאז ההודעה של חברת "סקיי", קבוצת האופניים נכנסה לסוג של אי ודאות לגבי העתיד, מה גם שהתקציב שלה הוא הגדול ביותר מבין קבוצות הפרו טור באופן משמעותי. הוא מוערך בכ-43 מיליון דולר לשנה לעומת 8 מיליון דולר בשנה שזהו תקציבה של "סייקלינג אקדמי". אגב, בסקיי סירבו להגיב עבור VELONEWS לידיעה.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג