דן קוני ורועי פלדמן השיגו סלוט לאליפות העולם של איירונמן בהוואי

שני אנשי הברזל עמדו במטרות שלהם באיירונמן טאלין באסטוניה, קוני סיים שלישי בקטגוריית הגיל שלו ופלדמן ניצח בקטגוריית הגיל הצעירה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

שני אנשי ברזל ישראלים נוספים השיגו ביום ראשון האחרון את הסלוט לאליפות העולם של האיירונמן שתחגוג באוקטובר 40 בקונה שבהוואי. הפעם מדובר בדן קוני שהוא אחד המתחרים הקבועים במרחק המלא בישראמן, ובמתאמן שלו רועי פלדמן.

כיוון להוואי ועמדי במטרה. דן קוני | צילום: באדיבות דן קוני

עוד כתבות בנושא 
איך זוכים בסלוט לאליפות העולם בהוואי? 
עושים איש ברזל בחו"ל? כך תתכננו את הנסיעה שלכם
המחלה המסתורית שתקפה את הטריאתלטית סוניה אריאלי 

השניים התחרו ביום ראשון באיירונמן טאלין באסטוניה. קוני סיים במקום השלישי בקטגוריית הגיל 30-34 בזמן של 9:06:54 שעות ואילו פלדמן ניצח בקטגוריית הגיל 18-24 בזמן של 9:25:11 שעות. קוני, שעסוק באימון קבוצתו והוא גם אבא טרי יחסית, סיפר בפוסט שכתב בפייסבוק: "בתקופה האחרונה חייתי בשביל להשיג סלוט להוואי. השנה הצטרף לקבוצה ילד בן 22 בשם רועי פלדמן והחיבור אתו עשה לי משהו טוב והחזיר לי את התשוקה לאמן למשהו גדול. המטרה שלי היתה לסיים בשלישייה הראשונה מבין 160 מתחרים שחלקם הגיע כדי להשיג את אותה המטרה כמוני, והמטרה שלו היתה להגיע ראשון מתוך 13 מתחרים חזקים מאוד".

קוני סיפר שקטע השחייה בטאלין היה בטמפרטורת מים קרה של 15.4 מעלות ושהשעון הראה לו בסיום 4.2 ק"מ. הרכיבה לפי המדידה שלו היתה למרחק של 178 קילומטרים ובגשם זלעפות,  ואת ריצת המרתון הוא סיים בזמן של 3:19 שעות כשהמתחרה הבא אחיו נשף בעורפו. מי שניצח בתחרות בין הגברים היה פיליפ קוטני השוויצרי שסיים בזמן של 8:01:18 שע'.

באוקטובר הקרוב יחוו שני אנשי הברזל המוכשרים האלה את התחרות שהיא פסגת השאיפות של אנשי הברזל, איירונמן קונה בהוואי.

לחצו להרשמה לישראמן 2019



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • SAV הגיב:

    יפה מאוד כל הכבוד לקוני!
    אחד האנשים הכי עקביים וחרוצים כאן ועוד להתאמן עם תינוק בבית בכלל מדהים…

  • מתן הגיב:

    מדהים! מברוק וכל הכבוד!!

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג