גוון יורגנסן חזרה להתחרות ושיפרה שיא אישי ב-5,000

האלופה האולימפית בטריאתלון חזרה מחופשת לידה לפרק נוסף בקריירה והפעם כרצה למרחקים. היא סיימה שנייה בתחרות בסיאטל בזמן של 15:15.64 דק'
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

גוון יורגנסן, האלופה האולימפית בטריאתלון, חזרה להתחרות השבוע בפעם הראשונה מאז שילדה את בנה. יורגנסן החליטה להתמקד הפעם בריצה, ועוד לפני שנכנסה להריון התחרתה במרתון ניו יורק בסוף 2016.

הקאמבק של יורגנסן היה בריצת 5,000 מטר באולם בתחרות שהתקיימה בסיאטל. זו היתה הפעם הראשונה מאז 2009 שהיא מתחרה במרחק כזה. כזכור, יורגנסן היתה במקור רצה למרחקים ארוכים לפני שהחלה את קריירת הטריאתלון שלה.

יורגנסן ניהלה קרב צמוד מול אמילי אינפלד שהיתה מדליסטית הארד באליפות העולם ב-2015 בריצת 10,000. בסופו של דבר יורגנסן היתה רחוקה ממנה ב-12 מאיות וסיימה במקום השני בשיא אישי חדש, 15:15.64 דק' שהוא שיפור משמעותי לשיאה הקודם.

יורגנסן חזרה להתאמן אצל מאמן הריצה המקורי שלה, ג'רי שומאכר, שנבחר בשנה שעברה למאמן השנה בארצות הברית. שומאכר מאמן גם את אינפלד כמו גם את שליין פלנגן שהיא אחת הרצות האמריקאיות הטובות למרחקים ארוכים בכל הזמנים. המטרה של יורגנסן תהיה בסופו של דבר להגיע למשחקי טוקיו 2020 כרצה למרחקים ארוכים ולא כטריאתלטית.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג