כיצד שחייה יכולה להיות גורם משנה חיים?

כיצד ניתן לשחות חתירה למרחקים בלי להתעייף ולאמץ אורח חיים. איך זה עובד? כל הפרטים כאן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

שחייה היא הרבה מעבר לפרפור של הידיים והרגליים במים – עבור ישראלים רבים מכל הגילאים, השחייה הפכה להיות גורם משנה חיים, בתור חלק מאורח חיים בריא ופעיל. החדשות הטובות: היום כל אחד יכול ללמוד כיצד לשחות חתירה לאורך זמן וללא מאמץ – באמצעות שיטת הלימוד הייחודית של ביה"ס הגדול בעולם לשחייה, והשיטה היחידה שמתחייבת ללמד כל אחד מאיתנו לשחות חתירה תוך 10 שיעורים. איך זה עובד? קפצו ראש פנימה וגלו.

בסוף התהליך תוכלו לשחות חתירה

עד עכשיו הכרתם את השיטה ה'מסורתית' ללימוד שחייה. רוב הסיכויים שהזיכרון שלכם משיעורי השחייה, אי שם בילדות, כולל "מאמן שחייה" שזורק אתכם למים העמוקים, תרתי משמע, ונובח עליכם להתקדם בכל מחיר עם הידיים והרגליים. זה הזמן לפצות על החוויה ההיא וללמוד שחייה באופן יעיל, מדורג וחכם. גם אם תתחילו מבלי לדעת בכלל לשחות חתירה, בסוף התהליך תוכלו לשחות חתירה למרחקים ארוכים, ללא מאמץ. מהי שיטת הלימוד שמצליחה להפוך מיליוני אנשים בעולם ועשרות אלפי ישראלים לשחיינים תוך 10 שיעורים בלבד? זה הזמן להכיר את שיטת השחייה Total Imersion) TI), הדור הבא של לימודי השחייה.

שחיית חתירה היא הבחירה הנכונה בשביל הגוף והנפש שלכם

על פי כל המוסכמות והמחקרים בתחום בריאות וספורט, שחיית חתירה היא אחת מהפעילויות המומלצות ביותר לשמירה על כושר ושיפור הבריאות: היא לא מפעילה עומס על השלד והמפרקים, לא מזיעים בה, היא פותרת בעיות וכאבים בגב ובמפרקים, וסביבת המים מספקת תחושה מרגיעה של ניתוק מהעולם – בדיוק כמו שפעילות גופנית טובה אמורה לספק. יתרון נוסף הוא ששחייה מתאימה לכל גיל, משקל ורמת כושר.

אך כדי להגיע למצב בו אתם שוחים יותר מבריכה אחת בסגנון חתירה, עליכם ללמוד כיצד לשחות בצורה נכונה ויעילה, שמפעילה את השרירים הנכונים. בסופו של דבר, שחייה היא ספורט טכני שצריך ללמוד פעם אחת ולתמיד, וליישם בהמשך החיים כדי לשמור על אורח חיים בריא. אם רק היה קורס שמתחייב ללמד אתכם לשחות חתירה למרחקים ארוכים תוך 10 שיעורים…

הקורס בנוי בהדרגה

 

הסוד של שיטת TI- לא בבת אחת, לא "בכל הכוח"

הייחוד של שיטת הלימוד TI מותאם ליכולת הגופנית והמנטלית שלנו לצורך לימוד שחייה, והוא מתחלק לשלושה היבטים שלא תראו באף שיטה אחרת: ראשית, קורס TI Basic של בית הספר משתמש בתרגילים פשוטים. המדריכים המנוסים מפרקים את תנועת השחייה לחלקים (תרגילים) קטנים, מה שמאפשר לכם ללמוד בכל פעם תנועה אחת, ולהטמיע אותה במלואה. בנוסף, הקורס בנוי בהדרגה, מהקל אל הכבד. הניסיון שלנו מלמד שאין טעם לדרוש מהתלמיד ללמוד את התרגילים המסובכים ביותר כבר בשיעור השני. תכנית הלימודים של TI Basic בנויה בשכבות, שמרכיבות את לימוד השחייה היעיל ביותר בעולם נכון להיום.

היתרון השלישי של שיטת TI ואולי החשוב מכולם, הוא שהתרגילים מבוצעים בדופק נמוך, בלי מאמץ, על מנת שהתלמיד יוכל להתרכז ולהבין את החומר הנלמד. כשחושבים על זה, האם יש טעם ללמוד למבחן חשוב כשהדופק שלכם בשמיים? בוודאי שלא, וכך גם בלימודי שחייה – עדיף להתרכז בהפנמת התנועה הנכונה, ולא במרדף אחרי הנשימה הבאה.

<<ללמוד איך לשחות נכון ב-TI – הקורס שמתחייב להפוך אתכם לשחיינים תוך 10 שיעורים>>

בתור ביה"ס הגדול בעולם ובישראל, אנחנו מתחייבים שתצאו שחיינים

TI הוא בית הספר הגדול בעולם ובישראל, אשר הוקם בארצות הברית לפני יותר מ-30 שנה, ומלמד מאז ברחבי העולם מיליוני תלמידים שהפכו לשחיינים. ב-TI לוקחים אחריות על השיטה שפיתחו ואשר מיושמת בהצלחה בעשרות מדינות וב-40 סניפים ברחבי ישראל, ולכן הוא בית הספר היחיד שמתחייב שתצאו שחיינים. יותר מ-70% מהתלמידים של TI מגיעים לקורס כשהם לא יודעים לשחות חתירה, אך כולם מסיימים אותו כשהם יכולים לשחות חתירה למרחקים ארוכים וללא מאמץ. הקורס נלמד בקבוצות קטנות של עד 6 תלמידים, על ידי מדריכים מנוסים שעברו הסמכה ייחודית של TI העולמית.

זה הזמן להתחיל פרק חדש בחיים

למי מיודעת שיטת TI? לכולם, בשורה התחתונה

כמעט כולנו חולמים לבצע פעילות גופנית באופן קבוע ולשמור על הבריאות שלנו. המודעות לאורח חיים בריא זינקה בעשורים האחרונים בעולם ובישראל, ורבים מאיתנו מקפידים על תזונה בריאה ומאוזנת, לצד פעילות גופנית שוטפת. אך מה הטעם במנוי לחדר כושר, אם לא מממשים אותו? או לתכנן לצאת לריצה ולוותר בגלל מזג האוויר? שחייה היא ספורט מושלם לכל מי שרוצה לשמור על אורח חיים בריא, ליהנות מהפעילות עצמה, וגם להימנע מפציעות ספורט.
לקורס TI Basic מגיעים תלמידים מכל הגילאים, שרוצים לשמור על הבריאות והרוגע הנפשי. הוא מיועד למי שרוצה לקבל אנרגיות מחודשות בכל פעם, למי שרוצה לפתח תחביב חדש ומועיל לגוף ולנפש.

אל הקורס מגיעים גם אנשים הסובלים מכאבי גב, צוואר ופרקים, שהרופא שלח אותם לשחות חתירה והם רוצים לעשות זאת בצורה נכונה ויעילה. לבסוף, חלק מתלמידים בקורס הם אנשים ששוחים חתירה באופן קבוע, אבל רוצים לשחות מהר וטוב יותר, או מי שחווה פציעה בספורט אחר וצריך לשמור על כושר. לכן, בשיעורים תפגשו תלמידים מכל גווני האוכלוסייה (מעל גיל 18), וטוב שכך – ההרכב ההטרוגני של הקורסים רק מראה שכל אחד מאיתנו יכול ללמוד כיצד לשחות נכון, בעזרת שיטת הלימוד הנכונה.

אם כן, זה הזמן להתחיל פרק חדש בחיים. להתחיל לשחות למרחקים, לשמור על הבריאות ואפילו ליהנות מהדרך. הקורס של TI מציע לכם את הדרך הקצרה ביותר להפוך את השחייה לתחביב החדש שלכם, באמצעות חוויה חד-פעמית ממנה תיהנו בשארית חייכם. הצטרפו לקורס בסניף הקרוב למקום המגורים שלכם, ותודו לנו בפעם הראשונה שתוציאו את הראש מהמים, אחרי שחייה ארוכה בים או בבריכה, כשחיוך ענק מרוח על הפנים שלכם. הבריאות והכיף שלכם תלוי בזה – הצטרפו לקורס ותהפכו לשחיינים תוך 10 שיעורים – הקליקו לשיחת ייעוץ נעימה עם נציגנו

<<ללמוד איך לשחות נכון ב-TI – הקורס שמתחייב להפוך אתכם לשחיינים תוך 10 שיעורים>>

תוכן שיווקי




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג