בעקבות הצלחת הג'ירו ד'איטליה בישראל: טור ישראל ייצא לדרך ב-2019

לפי התכנון יתקיים בארץ מרוץ בן 5 שלבים, שיהווה את אחת ההכנות האחרונות לג'ירו ד'איטליה ב-2019. בהתאחדות הבינלאומית כבר שריינו לו מקום בלוח אירועים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Foto Gian Mattia D'Alberto - LaPresse 06/05/2018 BE’ER SHEVA (Israel) Sport Ciclismo Giro d'Italia 2018 - edizione 101- BE’ER SHEVA-EILAT Nella foto: Photo Gian Mattia D'Alberto - LaPresse 2018-05-06 BE’ER SHEVA BE’ER SHEVA-EILAT Nella foto: Sport Cycling Giro d'Italia 2018 - 101th edition - Team Presentation In the pic:

עוד כשהסתיים ה"חלק הישראלי" בג'ירו ד'איטליה 2018 שיבחו בלא מעט מקומות את הארגון כאן למרות הלוגיסטיקה שהיתה מסובכת. כבר אז החלו לצוץ שמועות על כך שישראל תרוויח מהעניין הזה גם בלוח התחרויות הבינלאומי, והשבוע פורסם באתר CYCLINGNEWS שהחל מעונת 2019 ישראל תארח מרוץ אופניים בינלאומי בן חמישה שלבים, שייכנס ללוח המרוצים של UCI (ההתאחדות הבינלאומית לרכיבה על אופניים).

התגעגעתם? הג'ירו ד'איטליה בישראל | צילום: Gian Mattia D'Alberto

עוד כתבות בנושא 
מה העתיד של ענף האופניים בישראל?
הספרינטר הצרפתי רודי ברבייה הוחתם בסייקלינג אקדמי
האם ישראל סייקלינג אקדמי בדרך לטור דה פראנס?

לפי הידיעה שפורסמה, ה"טור אוף ישראל" אמור להתקיים בסוף אפריל ולהוות את אחד ממרוצי ההכנה האחרונים לג'ירו ד'איטליה 2019. הוא מתוכנן להתקיים לאורכה של הארץ, גם בצפון וגם בדרום, ויהיו בו קטעים שטוחים וגם הרריים.

סילבן אדאמס, הבעלים של קבוצת "ישראל סייקלינג אקדמי", מעורב מן הסתם גם בפרוייקט הזה שפרטיו הסופיים עדיין לא נסגרו אבל כל הסימנים מראים שהוא ייצא לדרך כבר באביב בשנה הבאה. הגוף הגדול שיעזור לארגן את המרוץ הזה צפוי להיות ה-RCS האיטלקי (מארגני הג'ירו ד'איטליה). השאיפה הגדולה תהיה כמובן להביא לכאן כמה שיותר קבוצות מתוך 18 קבוצות הגרנד טור שהן הבכירות בעולם הרכיבה המקצועני.

מבחינת הלו"ז של מרוצי הכביש שמהווים הכנה לג'ירו, טור ישראל יתקיים ככל הנראה במקביל למרוצים כמו טור האלפים, הטור של קרואטיה והקלסיקות של חבל הארדנים בבלגיה.

להרשמה לסובב כנרת 2018



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג