בלומנפלט קבע את הזמן המהיר אי פעם בחצי איש ברזל

הטריאתלט הנורווגי ניצח באליפות המזרח התיכון בחצי איש ברזל בבחריין וקבע זמן מטורף של 3:29:04 שע'.
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
כריסטיאן בלומנפלט טריאתלט נורבגי
כריסטיאן בלומנפלט טריאתלט נורבגי

כריסטיאן בלומנפלט הנורווגי הפך בשנתיים האחרונות לאחד הטריאתלטים המובילים בעולם במרחק האולימפי, אבל אתמול (שבת) הוא הטביע את חותמו בטריאתלון למרחק חצי איש ברזל, כשניצח באליפות המזרח התיכון של איירונמן שהתקיימה בבחריין, וקבע את הזמן המהיר בהיסטוריה.

עוד טריאתלט אולימפי שהפציץ בחצי איש ברזל. כריסטיאן בלומנפלט | צילום: Diego Baravelli

עוד כתבות בנושא 
ישראלי ראשון הבטיח את מקומו באיירונמן קונה 2019
איש ברזל יפני בן 85 סיים את אליפות העולם באיירונמן
האם אתם מכורים לאימוני מרתון ואיש ברזל?

המרחקים בחצי איש ברזל הם 1.9 ק"מ שחייה, 90 ק"מ רכיבה וריצת חצי מרתון ל-21.1 ק"מ. בלומנפלט סיים את כל זה בזמן מדהים של 3:29:04 שעות ושיפר בחמש דקות את הזמן המהיר ביותר שנקבע עד אתמול שהיה שייך למיכאל ריילרט הגרמני. הוא שחה 1.9 ק"מ בזמן של 23:23 דק', הוא רכב 90 ק"מ בזמן של 1:56:52 שעה ואת הניצחון המדהים הוא השיג בעיקר בזכות ריצת חצי מרתון מטורפת של 1:06:58 שעה. הפודיום של הגברים היה כולו נורווגי, כשגוסטב אידן שהיה צמוד לבלומנפלט לאורך כל התחרות סיים 21 שניות אחריו וקספר סטורנס סיים שלישי בזמן של 3:33:31 שע'. למעשה, כל הנורווגים היו מהירים מהתוצאה של ריילרט הגרמני שנקבעה ב-2009.

בתחרות לנשים, הולי לורנס הבריטית שב-2016 היתה אלופת עולם בחצי איש ברזל, הצליחה לרדת מ-4 שעות כשניצחה בתוצאה של 3:59:20 שעות. היא שחתה ב-24:21 דק', רכבה בזמן של 2:10:43 שעות והובילה די בבטחה לפני חצי המרתון. בריצה, בת ארצה שרה לואיס צמצמה פערים בזכות זמן של 1:18:41 שעה. לורנס, שרצה את חצי המרתון ב-1:21:55 שעה היתה מהירה ממנה בזמן הכללי ב-53 שניות. אלי סולטהאוס האוסטרלית סיימה שלישית בזמן של 4:06:25 שעות.

לחצו להרשמה לישראמן 2019



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • או ש או ש הגיב:

    3 המובילים השיגו את הזמן המהיר היותר אי פעם ?
    איירונמן הוואי פתאום 2 יורדים מ 8 שע באותה תחרות ? לא קונה סיםורי מזג אויר. כולם מחןזקים במשהו וכדאי שיתחילו לעשות בדיקות לפני שזה יהפוך לענף האופניים.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג