אם לשישה ילדים תטפס את מעלה העקרבים במרוץ האופניים גראן פונדו

רינה גבאי מתעוררת כל יום ב-4.30 בבוקר לרכיבה וגומעת את המרחבים באזור בית שמש לקראת גראן פונדו ים המלח ומבחינתה הרכיבה היא חופש ותחביב שהפך לחיים שלמים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מרוץ האופניים גראן פונדו (Gran Fondo) ה-5 יוצא לדרך בערד-ים המלח ולרגל המאורע אספנו סיפורים סוחפים במיוחד, של אנשים שמתגברים מדי יום על מכשולים, שנלחמים עם הספורט במוגבלויות או נורמות חברתיות ושעשו שינוי יוצא דופן בחייהם בזכות האופניים. בשבילם מעלה העקרבים שבסוף המסלול, הוא לא רק עוד אתגר שמצטרף לשורה רבה של הצלחות – אחד מהם היא רינה גבאי.

הצליחה להעביר את החיידק גם לילדיה | צילום: אלבום פרטי

הסיפור של אבי פרידריך לקראת גראן פונדו ערד ים-המלח

רינה גבאי, 49, אם ל-6 ילדים שמגדלת בנוסף גם את אחותה מגיל 15 בעקבות פטירתו של אביה, עלתה מארה"ב והפתיעה את כולם כשהחליטה יום אחד להתנדב למג"ב ולהצטרף לקורס הגנה עצמאית, ומשם לחוג באגרוף תאילנדי. בשנים האחרונות היא הצליחה להעביר את החיידק גם לילדיה וכיום בתה הגדולה, נילי בלאק מחזיקה בתואר אלופת העולם בשנים 2015-2016 לאגרוף תאילנדי. רינה שהגיעה מהעולם הדתי, עלתה לישראל לפני 20 שנה, התחתנה, למדה עיצוב אך נשארה בבית לגדל את המשפחה. עם השנים התרחקה מהדת וגילתה את עולם הספורט ובעיקר את האגרוף התאילנדי. אך כאן חוותה פציעה קשה, הרופאים המליצו לה במסגרת השיקום לבחור ברכיבה על אופניים וכך גילתה את עולם הרכיבה. מאז היא מתעוררת השכם בבוקר לרכיבה ומתאמנת בין שעתיים לשלוש שעות בכל יום וגומעת את המרחבים באזור בית שמש. היעד הקרוב שלה כעת הגראן פונדו ים המלח 2017. מבחינתה הרכיבה היא חופש ותחביב שהפך לחיים שלה.

היעד הקרוב הוא הגראן פונדו ים המלח | צילום: אלבום פרטי

הגראן פונדו ערד-ים המלח יתקיים השנה בתאריכים 2-4/3  והוא מרוץ הדגל לרוכבי אופני כביש באזור ערד-ים המלח ומהווה שלוחה ישראלית למסורת הרכיבה האיטלקית רבת השנים. גם השנה עתידים לקחת חלק במרוץ מאות רוכבי כביש ישראלים לצד רוכבי כביש מקצועיים מאירופה ומארה"ב, עם צפי לאלף רוכבים ורוכבות. האירוע מאורגן על ידי אנשי מקצוע מובילים בתחום, ומתקיים בשיתוף פעולה מלא בין חברת גראן פונדו ישראל, משרד התיירות, מועצה אזורית תמר, עיריית ערד, משרד התיירות ואיגוד האופניים בישראל. גראן פונדו ערד-ים המלח 4/3/2017 הנו מרוץ תחרותי באורך 155 ק"מ, מתוכם 125 ק"מ במדידת זמן. המסלול כולל 1,873 מטרים של טיפוס ומשלב את הנופים פראיים של מעלה עקרבים וצומת חתרורים.

להרשמה באתר האירוע היכנסו לכאן
לפייסבוק התחרות היכנסו לכאן




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג