אליסטר בראונלי ניצח בדובאי וינסה לזכות במיליון דולר

האלוף האולימפי בטריאתלון שלט לגמרי בתחרות למרחק חצי איש ברזל וניצח בזמן של 3:35:32 שעות. אן האוג הגרמניה ניצחה בנשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אליסטר בראונלי טריאתלט בריטי
אליסטר בראונלי טריאתלט בריטי

אליסטר בראונלי, האלוף האולימפי בטריאתלון, פתח בסוף השבוע את העונה אחרי שחזר מפציעה. בראונלי ניצח תחרות מסבב איירונמן שהתקיימה בדובאי למרחק של חצי איש ברזל (1.9 ק"מ שחייה, 90 ק"מ רכיבה ו-21.1 ק"מ ריצה).

אחרי 6 חודשים במכון הכושר הוא הרגיש מצוין. אליסטר בראונלי | צילום: Diego Baravelli

הבריטי שהחל להתחרות במרחקים יותר ארוכים לאחר המשחקים האולימפיים בקיץ 2016, שלט לגמרי בתחרות שהיא הראשונה בסבב של שלוש תחרויות שמציע פרס של מיליון דולר למי שינצח בכולן. התחרויות הבאות יתקיימו בהמשך העונה בבחריין ובדרום אפריקה.

תוצאת הניצחון של בראונלי בדובאי היתה 3:35:32 שעות, והוא הקדים ביותר משש דקות את השוויצרי סוון רידרר שסיים שני. בראונלי השתלט על המקום הראשון כבר בשליש הראשון של הרכיבה ושמר עליו, כאשר את קטע הרכיבה ל-90 קילומטרים סיים בזמן של 1:58:50 שעה. את חצי המרתון הוא רץ בזמן של 1:09:34 שעה.

בראונלי אמר לאחר התחרות: "כמובן שזה נפלא לחזור ולהתחרות אחרי שביליתי 6 חודשים במכון הכושר. הרגשתי מצוין בעיקר בריצה וממש נהניתי מ-18 הקילומטרים האחרונים".

בתחרות לנשים, אן האוג הגרמניה הצליחה להתגבר אחרי קטע הרכיבה על פיגור של 3:37 דק' מהולי לורנס הבריטית שהיא אלופת העולם בחצי איש ברזל. בזכות חצי מרתון מדהים של 1:14:11 שע' היא ניצחה בסופו של דבר בזמן כללי של 4:00:25 שעות והקדימה כמעט בחמש דקות את שרה לואיס הבריטית, כשלורנס סיימה בסופו של דבר שלישית.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג