איירונמן: פקרמן סיימה שישית בניס, רזניקוב השיגה סלוט הוואי

נינה פקרמן השיגה את המיקום הטוב ביותר שלה מאז שהיא מתחרה בקטגוריה למקצוענים, אנטונינה רזניקוב שהתחרתה בפעם הראשונה במרחק המלא סיימה שניה בקטגוריה שלה באיירונמן אוסטריה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נינה פקרמן
נינה פקרמן

שתי תחרויות גדולות מאוד בסבב האיירונמן התקיימו היום (ראשון) באירופה בהשתתפות מאות ישראלים. בכל אחת מהן, נרשמו הישגים יפים של המתחרות הישראליות הבולטות. באיירונמן אוסטריה, אנטונינה רזניקוב שהתחרתה בפעם הראשונה בתחרות למרחק איש ברזל, סיימה במקום השני בקטגוריית הגיל שלה (30-34) והשיגה את הסלוט לאליפות העולם שתתקיים באוקטובר בהוואי. רזניקוב היא הישראלית השניה שמשיגה השנה סלוט אחרי אירנה מאזין שעשתה את זה באיירונמן טקסס. באיירונמן ניס שלחופי הים התיכון של צרפת סיימה נינה פקרמן במקום השישי הכללי בין הנשים. עבור פקרמן זהו המיקום הטוב ביותר שהשיגה בתחרות בסבב מאז שעברה לקטגוריה של המקצועניות.

נינה פקרמן בקו הסיום של ישראמן 2014

יופי של מיקום. נינה פקרמן | צילום: צלמי שוונג

אוסטריה – כרגיל אחת התחרויות המהירות 

העיר קלגנפורט מקבלת מדי חודש יוני את כמות אנשי הברזל הישראלים הגדולה ביותר בתחרות אחת, וכך היה גם השנה. בנוסף, תנאי מזג האוויר האירו לכולם פנים גם הפעם ועל כך תעיד גם התוצאה המהירה של המנצח הבלגי מרינו ואנהונאקר שחצה את קו הסיום בזמן של 7:48:45 שעות. זה אמנם איטי בכשלוש דקות מתוצאת הניצחון שלו באותו מקום לפני שלוש שנים, אבל מספיק מכובדת כדי להיות אחת המהירות בכל הזמנים. האלוף השנה שעברה, איבן ריינה הספרדי, סיים במקום השלישי ומאסימו צ'יגאנה האיטלקי, שניצח בחצי הישראמן האחרון, סיים במקום החמישי בזמן של 8:25:20 שעות. המנצחת בתחרות לנשים היתה אווה ווטי המקומית שקבעה 8:45:39 שעות.

עוד כתבות באיש ברזל 

איפה מתחרים אנשי הברזל בסתיו? 
אירנה מאזין השיגה סלוט להוואי באיירונמן טקסס
אריאל הלר מסכם את אולטרה מן פלורידה

רזניקוב האילתית, שעד עכשיו כיכבה בתחרויות חצי המרחק בארץ וניצחה השנה בישראמן צפון ובאליפות ישראל בחיפה, התחרתה בקטגוריית הגיל 30-34 וסיימה בה במקום השני, מה שמקנה לה את הסלוט להוואי. רזניקוב קבעה תוצאה של 9:49:22 שעות והפכה למעשה לישראלית השניה שיורדת מ-10 שעות אחרי נינה פקרמן. רזניקוב סיימה במקום ה-161 הכללי בתחרות ובמקום ה-14 בין הנשים, כאשר זמן המרתון שלה היה מאוד מרשים, 3:20:41 שעות. המנצחת בקטגוריה שלה, אנה ווטקינסון מדרום אפריקה, קבעה 9:31:33 שעות.

אנטונינה רזניקוב בישראמן צפון

עם בכורה כזאת, יש הרבה למה לצפות. אנטונינה רזניקוב | צילום: ניר עמוס

ניס – מיקום מצוין לנינה פקרמן 

נינה פקרמן, שבעבר כבר היתה אלופת עולם בקטגוריית גיל, השתתפה הפעם באיירונמן ניס. למרות שניס היא עיר נופש אטרקטיבית בים התיכון, המסלול של התחרות רחוק מלהזכיר נופש ומאופיין בעליות קשות מאוד ברכיבה. אבל את פקרמן זה לא ממש הפחיד והיא סיימה הפעם במקום השישי הכללי בין הנשים, וזה למעשה הדירוג הטוב ביותר שלה מאז שעברה להתחרות בקטגורייה למקצועניות. היא חצתה את קו הסיום בזמן של 10:23:58 שעות, ודורגה גם במקום ה-142 הכללי. המנצח בגברים היה בוריס שטיין הגרמני שקבע 8:27:32 שעות, בנשים ניצחה קייט סנואו האמריקאית בזמן של 9:24:50 שעות.


 

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג